کد خبر: ۴۸۰۵۷۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۲۱ آبان ۱۳۹۹
تورگان هازارد:
تورگان هازارد، برادر ادن هازارد مدعی شد او در این مدت تنها دچار بدشانسی شده است.
به گزارش پایگاه 598، ادن هازارد از زمان انتقال به رئال مادرید حتی کسری از درخشش گذشته خود در چلسی را نیز در این تیم نشان نداده و اغلب رقابت ها را به علت مصدومیت از دست داده است. اما تورگان هازارد در مصاحبه ای به دفاع از برادرش پرداخته و اذعان داشت ادن در هنگام بازگشت دوباره مانند گذشته درخشان ظاهر خواهد شد.

 

 

تورگان هازارد گفت: "ادن تاکنون بسیار بدشانس بوده است. دوران آسیب دیدگی تمام شد و حالا او به ویروس کرونا مبتلا شده است. دو هفته دیگر از دوران قرنطینه ادن هازارد باقی مانده واکنون دیگر کاری نمی توان انجام داد، زیرا این ویروس هر زمان که بخواهد می آید و سپس از بین می رود.


ادن باید صبر کرده و از خانواده اش مراقبت کند. در حال حاضر شرایط او خوب بوده هیچ علامتی ندارد، اما این شرایط برای ادن خسته کننده شده، زیرا او به تازگی از شر مصدومیت خلاص شده بود. در هنگام بازگشت همه چیز خوب خواهد شد و او مانند دوران حضور در لیگ برتر انگلیس، هر سه روز یک بار قادر به بازی کردن خواهد بود. ادن هازارد تاکنون دستاوردی در رئال مادرید نداشته و البته دلیل این موضوع فقط بدشانسی است که امیدوارم این روند تمام شود. ادن یکی از بهترین های جهان است و بهتر است در ترکیب قرار گیرد."

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها