أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۰۶۱۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۲۱ آبان ۱۳۹۹
دبیرکل جبهه پایداری با بیان اینکه در انتخابات ۱۴۰۰ اشخاص خط قرمز برای این جبهه نیستند، گفت: ما مشکل شخصی با کسی نداریم ولی معتقدیم معیار باید تطابق با مبانی و شاخص ها باشد.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، حدود 7 ماه تا دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌‌جمهوری باقی‌مانده است و قاعدتاً ماه‌ها و هفته‌های پیش رو با رایزنی‌های جریان‌های سیاسی برای رسیدن به گزینه نهایی انتخابات همراه خواهد بود؛ از فعالیت اصلاح‌طلبان و دولتی‌ها گرفته تا برنامه‌ اصولگریان برای 1400 روز به روز جدی‌تر از گذشته مطرح خواهد شد.

در این میان، جبهه پایداری به عنوان یکی از گروه‌های جریان اصولگرا برای ورود به انتخابات 1400 برنامه‌های خواهد داشت. برای روشن شدن برنامه این تشکل سیاسی برای انتخابات 1400 با حجت‌الاسلام آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری به گفت‌وگو نشستیم که متن این گفت‌وگو از نظرتان می‌گذرد.

دبیرکل جبهه پایداری در این گفت‌وگو تاکید کرد که هنوز جبهه پایداری به صورت مشخص و مصداقی وارد انتخابات نشده اما امیدوار است که همانند انتخابات پیشین، با سایر گروه‌های اصولگرا به نتیجه واحد برسند؛ آقاتهرانی گفت که برخلاف تصورات موجود، رابطه‌ صمیمانه‌ای با آقای قالیباف دارد و این تلقی که قالیباف خط قرمز پایداری باشد، اصلا درست نیست.

دبیرکل جبهه پایداری همچنین می‌گوید که تشکل متبوعش دنبال دولتی جوان و حزب اللهی است که به گفته او علاوه بر تدین و انقلابی‌گری، اهل عمل، عقلانیت و کارآمدی برای رفع مشکلات کشور با استفاده از توان و ظرفیت‌های داخلی باشد. او معتقد است که توجه به بیگانگان و چشم دوختن به امثال ترامپ یا بایدن منجر به رفع مشکلات کشور نخواهد شد و جریان‌های سیاسی کشور باید روی گزینه توانمند تکیه کنند.

آقا‌تهرانی که می‌گوید که دوران اصولگرایی و اصلاح‌طلبی تمام شده، مدل‌های سنتی اصولگرایان را هم فاقد اعتبار می‌داند و در عین حال تاکید می‌کند که نیروهای انقلابی برای 1400 دچار قحط رجال نشده است؛ آقاتهرانی حاضر نمی‌شود از این گزینه‌های که او می‌گوید برای مدیریت کشور اصلح هستند اسمی ببرد اما می‌گوید که برخی هستند اصلح اما بی‌تمایل به کاندیداتوری در 1400.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها