يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۰۶۷۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۲۴ آبان ۱۳۹۹
مسئله جانشینی شجاع حل می‌شود
در شرایطی که محمد انصاری به روزهای پایانی کار در پرسپولیس رسیده بود، شرایط برای بازگشت دوباره وی به این تیم فراهم شد.
به گزارش پایگاه 598، جدایی ناگهانی شجاع خلیل زاده باعث شده تا پرسپولیس به شدت به دنبال جذب مدافع میانی باشد و از این رو طی روزهای اخیر اسامی مختلفی برای حضور در این تیم مطرح شده است.

 

از ایمان سلیمی، شاهین طاهرخانی و فرشاد فرجی بازیکنان تیم‌های تراکتور، استقلال و شهرخودرو به عنوان نزدیک‌ترین گزینه برای حضور در این تیم یاد می‌شد اما هر کدام از این بازیکنان به دلایلی حضورشان در جمع شاگردان یحیی گل محمدی منتفی شد تا اکنون گزینه دیگری برای این تیم مطرح شود.

 

محمد انصاری، مدافع چپ پای پرسپولیس که در لیگ پانزدهم به عنوان بازیکن تستی به جمع شاگردان برانکو‌ ایوانکوویچ پیوسته بود و در ادامه با نمایشی قابل توجه پیشرفتی فوق العاده را نصیب خود کرد و حتی به پیراهن تیم ملی در دوران سرمربیگری کارلوس کی‌روش نیز رسید.


انصاری که در دیدار فینال لیگ قهرمانان در فصل ۲۰۱۸ و جدال مقابل کاشیماآنتلرز دچار مصدومیت پارگی رباط شده بود، بعد از پایان دوره درمانی بار دیگر به جمع شاگردان برانکو اضافه شد اما او در فصل گذشته و در حاشیه تمرینات آماده‌سازی تیم در دوره شیوع کرونا بار دیگر دچار آسیب از این ناحیه شد تا اینبار یحیی گل محمدی در پایان فصل خبر از عدم همکاری وی با پرسپولیس بدهد.

 

 

 

 

 

اکنون اما گفته می‌شود انصاری بار دیگر از سوی یحیی گل محمدی دعوت به همکاری شده است. جدایی شجاع خلیل زاده و کمبود بازیکن در فاز دفاعی باعث شده تا یحیی گل محمدی شانس دوباره‌ای به این بازیکن چپ پا بدهد تا او با حضور در این تیم و پشت سر گذاشتن تست‌های مربوطه، در صورت آمادگی در رقابت برای بازگشت به ترکیب قرار گیرد.

 

حضور و بازگشت محمد انصاری البته می‌تواند یک اتفاق مثبت نیز تلقی شود. جایی که او قادر خواهد بود در صورت آمادگی مطلوب در دو پستی که سرخ‌ها با کمبود نفر مواجه هستند به عنوان یک آلترنانیو قابل اتکا تیم را همراهی کند.

 

با جدایی محمد نادری، این تیم در جناح چپ تنها سعید آقایی را در اختیار دارد و مهدوی جوان نیز از تجربه و کیفیت لازم برای این پست در رقابت با آقایی از فاصله زیادی برخوردار است. انصاری قادر خواهد بود در این پست و البته پست دفاع میانی که با جدایی شجاع خلیل زاده با کمبود نفر مواجه است، یک بازیکن قابل اعتنا محسوب شود. 

 

نکته مهم دیگر اینجاست که نام محمد انصاری همچنان در لیست آسیایی پرسپولیس قرار دارد و در صورت مشکل و البته نیاز تیم، او قادر خواهد بود تیم را در فینال این رقابت‌ها همراهی کند و مشکلی از این بابت نخواهد داشت.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها