أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۰۶۸۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۲۴ آبان ۱۳۹۹
رئال مادرید اطمینان دارد که در صورت تمدید نکردن کیلیان امباپه با PSG، تابستان آینده می‌تواند او را با پرداخت 180 میلیون یورو به خدمت بگیرد.
به گزارش پایگاه 598، روزنامه اسپانیایی آ اس گزارش داد باشگاه رئال مادرید اطمینان دارد در صورتیکه تا پایان فصل جاری پاری سن ژرمن نتواند قرارداد ستاره اش کیلیان امباپه را تمدید کند، لوس بلانکوس در تابستان آینده می‌تواند او را با پرداخت 180 میلیون یورو به خدمت بگیرد.

 

 

رئال مادرید از مدتها پیش شیفته امباپه است ولی تا این لحظه از استراتژی صبر و انتظار استفاده کرده. امباپه تا این لحظه مشغول بررسی گزینه‌های خود بوده و هنوز تصمیمی برای تمدید قراردادش با PSG نگرفته است. باشگاه پاریسی تمام سعی خود را برای تمدید قرارداد با امباپه به کار خواهد بست ولی رئال اطمینان دارد که می‌تواند در تابستان آتی او را به برنابئو منتقل کند.

 


در تابستان آینده از قرارداد امباپه با PSG تنها یک سال باقی خواهد ماند و این فشار بر روی پاری سن ژرمن را افزایش خواهد داد چرا که در صورت عدم تمدید قرارداد ممکن است یک سال بعد او را به رایگان از دست بدهد. آ اس می‌گوید رئال تخمین می‌زند که قیمت نهایی امباپه در تابستان آتی چیزی نزدیک به 180 میلیون یورو باشد.

 

 

آ اس می‌گوید بعد از شروع اپیدمی کرونا موضع امباپه در مذاکراتش با PSG اندکی تغییر پیدا کرده است. امباپه پیش از این اپیدمی به باشگاه گفته بود که وضعیت ایده‌آل برای او امضای یک قرارداد بلندمدت است چرا که به این ترتیب امنیت حرفه‌ای بیشتری خواهد داشت. ولی آ اس می‌گوید از منابع خود دریافته که امباپه حالا به باشگاه پاریسی اعلام کرده در صورت تمدید قرارداد خواهان گنجاندن بندهایی در آن است که به او اجازه دهد در صورتی که تیم‌های دیگر مبلغ مشخصی پیشنهاد بدهند بتواند با ترک PSG راهی آن پیشنهاد دهنده‌ها بشود.

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها