کد خبر: ۴۸۱۰۶۸
زمان انتشار: ۱۰:۴۰     ۰۵ آذر ۱۳۹۹
قیمت تمام شده بلیط که ۱۵ هزار تومان است. بالاخره در حد ۵ هزار تومانش را مردم بدهند!
به گزارش پایگاه 598، به نقل از مشرق، مناف هاشمی، معاون حمل و نقل شهرداری تهران و استاندار سابق گلستان که در زمان وقوع سیل سال ۹۸ بدون هماهنگی در سفر خارجی حضور داشت! به تازگی در اظهاراتی گفته است: قیمت تمام شده یک بلیط مترو در تهران ۱۵ هزار تومان است که ما از مردم هزار تومان میگیریم.

او همچنین با تأکید بر اینکه دولت باید مابقی این مبلغ را جبران کند؛ به پیشنهاد شهرداری اصلاح‌طلبان در این‌باره اشاره می‌کند و می‌گوید:

"قیمت تمام شده بلیط که ۱۵ هزار تومان است. بالاخره در حد ۵ هزار تومانش را مردم بدهند! "

*این نخستین باری نیست که اصلاح‌طلبان برنشسته در شهرداری و شورای شهر از لزوم گرفتن پول از مردم حرف می‌زنند و ظاهراً ناراضی کردن مردم تمام هنریست که اصلاح‌طلبان و اعتدالیون در مدیریت‌های خود بلدند!

جالب است که در این میان شهردار تهران که عملا هنری جز دوچرخه‌سواری هم ندارد به صحنه می‌آید و با استفاده از نارضایتی ایجاد شده در مردم خواستار به رسمیت شناخته شدن حق اعتراض می‌شود!

ما همچنین این سؤال را از مدیران حمل و نقل شهرداری تهران می‌پرسیم که لطفا با شفافیت کامل به مردم بگویند میزان تمام شده هر بلیط مترو در دوران مدیریت محمدباقر قالیباف چقدر بوده و شهرداری وقت تهران چند درصد از این مبلغ را بر مردم رواداری می‌کرده است!؟ تا این عدد با رقم پیشنهادی جدید آقایان برای بلیط مترو مقایسه شود و مردم با وضوح بیشتری خدمتگزاران واقعی خود را بشناسند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها