أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۱۰۸۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۰۵ آذر ۱۳۹۹
رئیس اداره امور تبلیغ نخبگانی دفتر تبلیغات اسلامی تبیین کرد:
رئیس اداره امور تبلیغ نخبگانی دفتر تبلیغات اسلامی، غرب زدگی و خرافه انگاری دینی را موضوعی مهم برای جامعه نخبگانی کشور دانست.
به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام عباس زاده در نشست هم اندیشی مبلغان نخبه در عرصه ایمان و باورهای دینی با موضوع «غرب زدگی و خرافه انگاری دین» که به همت اداره امور تبلیغ نخبگانی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: با هم اندیشی مبلغان نخبه بر آن شدیم که در مورد موضوعات کاربردی در بحث تعمیق ایمان و باورهای دینی ورود کنیم و موضوعات مختلف که نیاز جامعه در آن باشد را شناسایی کنیم و با تناسب موضوعات از اساتید مجرب و متخصص در آن موضوع دعوت کرده و در مورد آن هم اندیشی شود.

وی با اشاره به مسأله غرب زدگی و خرافه انگاری دین گفت: متأسفانه در جامعه امروزی اگر فردی صاحب مدرکی شود، خود را از دیگر افراد جامعه جدا کرده و برای خود شأن و منزلتی بی بدیل لحاظ می کند و خود را تافته جدابافته از افراد جامعه می داند و این کار تا جایی جلو می رود که آن فرد دین و هویت دینی خود را نیز منکر می شود.

رئیس اداره امور تبلیغ نخبگانی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی غرب زدگی را لغزشگاهی خطرناک برای جامعه نخبگان کشور دانست و خاطرنشان کرد: برخی افرادی که صاحب مدرکی می شوند و با توجه به نداشتن فرهنگ نخبه بودن، هویت انسانی و دینی خود را منکر می شوند، باید دقت کنند که کشورهای غربی با حیله انسان محوری در مقابل خدامحوری برای آن ها دام های زیادی پهن کرده اند تا آنها را از مسیر مستقیم خارج نمایند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها