يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۱۱۳۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۰۶ آذر ۱۳۹۹
در حالی رییس اتحادیه مرکزی میوه و تره‌بار تهران از کاهش قیمت گوجه‌فرنگی نسبت به هفته گذشته خبر داده که دبیرستاد تنظیم بازار وعده داد کمتر از یک هفته دیگر، مرغ به قیمت قبل باز می‌گردد.
به گزارش پایگاه 598، در حالی رییس اتحادیه مرکزی میوه و تره‌بار تهران از کاهش قیمت گوجه‌فرنگی نسبت به هفته گذشته خبر داده که دبیرستاد تنظیم بازار وعده داد کمتر از یک هفته دیگر، مرغ به قیمت قبل باز می‌گردد.

قیمت مرغ یک هفته دیگر به نرخ قبل بازمی‌گردد

قیمت گوجه کاهش یافت

رییس اتحادیه مرکزی میوه و تره‌بار تهران به «ایرنا» گفت: قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی بین یک هزار تا دو هزار تومان نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است.

کارگر گفت: گوجه فرنگی انباری بین چهار هزار تا هشت هزارتومان و گوجه فرنگی بوته‌رس بین هفت تا ۱۱ هزار تومان شده است.

مرغ کمتر از یک هفته دیگر ارزان می‌شود

خبرگزاری مهر نوشت: عباس قبادی، دبیرستاد تنظیم بازار با بیان اینکه به دلیل وارد نشدن نهاده دامی، جوجه ریزی به اندازه کافی انجام نشده بود، گفت: کمتر از یک هفته دیگر، مرغ به قیمت قبل بازمی‌گردد.

وی افزود: فضای عمومی و روانی که در بازار وجود دارد، به این نابسامانی قیمت دامن می‌زند.

دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: به علت مشکلات تحریم‌ها، در آن مقطع به اندازه کافی ذرت و کنجاله وارد کشور نشد و میزان جوجه ریزی کاهش داشت که نتیجه آن این می‌شود که بعد از ۴۵ روز، ما با کسری تولید مواجه شدیم.

وی افزود: برنامه بعد از مهر ماه و قولی که وزارت جهاد به ستاد تنظیم بازار داده این است که میزان جوجه ریزی را افزایش داده است و امیدواریم این مشکل و وقفه‌ای که در تولید داشتیم، برطرف شود.

همچنین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران اعلام کرد: قیمت مصوب عرضه مرغ در استان تهران ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است که به سبب تلاطم بوجود آمده در خرده فروشی ها قیمت به حدود ۳۷ و ۳۸ هزار تومان نیز رسید که اکنون به ۲۸ هزار تومان کاهش یافته و تصمیم گرفته شد با توجه به عرضه کافی مرغ نظارت تشدید شود تا بالاتر از ۲۰۴۰۰ به فروش نرسد و تعزیرات با واحدهای متخلف برخورد کند.

نرخ هر کیلو گوشت ۱۲۰ هزار تومان

علی اصغر ملکی، رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی هم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه بسته به کیفیت ۱۰۵ تا ۱۰۸ هزار تومان به مغازه دار و با احتساب ۱۰ درصد سود ۱۱۵ تا ۱۲۰ هزار تومان به مصرف کننده عرضه می شود‌.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها