أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۸۱۲۸۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۱۰ آذر ۱۳۹۹
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت قول داده است تا لایحه بودجه ۱۴۰۰ را روز چهارشنبه تقدیم مجلس کند، اگر تاخیر داشت مجلس برای تحویل این لایحه یکشنبه آینده نیز نشست علنی خواهد داشت.


به گزارش پایگاه 598، تسنیم نوشت: عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت قول داده است تا لایحه بودجه ۱۴۰۰ را روز چهارشنبه تقدیم مجلس کند، اگر تاخیر داشت مجلس برای تحویل این لایحه یکشنبه آینده نیز نشست علنی خواهد داشت.

احمد امیرآبادی فراهانی با اشاره به قانون آیین‌نامه داخلی مجلس مبنی بر تقدیم لایحه بودجه سالانه کشور در پانزدهم آذرماه، تصریح کرد: طبق گفتگوها و قول‌های دولت؛ فردا (سه شنبه) لایحه بودجه سال 1400 در دولت جمع‌بندی و صبح چهارشنبه تقدیم مجلس می‌شود.

وی افزود: چنانچه جمع‌بندی دولت به تاخیر بیفتد و روز 16 آذر برای تقدیم بودجه از سوی دولت به مجلس در نظر گرفته شود، مجلس هفته آینده به منظور تحویل لایحه بودجه سال آینده از دولت جلسه علنی خواهد داشت.

عضو هیات رییسه مجلس، همچنین گفت: چنانچه دولت لایحه را روز چهارشنبه به مجلس ارائه کند، نمایندگان هفته آینده برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه خواهند رفت و پس از بازگشت به مجلس، چند روز فرصت دارند تا پیشنهادات خود را به کمیسیون‌های تخصصی ارائه کنند و پس از آن کمیسیون تلفیق تشکیل و لایحه بودجه را بررسی و گزارش خود را به صحن مجلس ارائه خواهد کرد.

وی همچنین در خصوص حضور رئیس‌جمهور در مجلس برای تقدیم لایحه بودجه، تصریح کرد: نمایندگان با توجه به رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در مجلس انتظار دارند تا رئیس‌جمهور در نشست علنی برای تقدیم لایحه بودجه حضور یابد.

امیرآبادی فراهانی افزود: در جلسه‌ای که با حضور مسئولان ستاد مقابله با کرونا داشتیم، فضای مصوب برای هر یک از نمایندگان، 4 متر مربع در نظر گرفته شده بود، اما اکنون برای هر نماینده 8 متر مربع فضا در صحن در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه گفت: همچنین تعدادی از نمایندگان در مکان‌های دیگری از مجلس مستقر هستند و به صورت ارتباط مجازی در جلسه علنی حضور می‌یابند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها