يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۲۳۹۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۱۰ دی ۱۳۹۹
رئیس جمهرو با تاکید بر اینکه توقع ما از مجلس تشویق (بارک‌الله) دولت است، گفت: نزدیک به نیمی از سال دیگر را این دولت هست و به مردم نشان می دهیم که می توانیم نفت را تولید و صادر کنیم.
به گزارش پایگاه 598، رئیس جمهرو با تاکید بر اینکه توقع ما از مجلس تشویق (بارک‌الله) دولت است، گفت: نزدیک به نیمی از سال دیگر را این دولت هست و به مردم نشان می دهیم که می توانیم نفت را تولید و صادر کنیم.

روحانی: مجلس به دولت بگوید بارک‌الله!

روحانی: 

* (رییس‌جمهور در هیات دولت دوقطبی‌های ایجاد شده در کشور را به مصلحت به کشور، درست و واقعی ندانست): نباید ذهن جامعه را به این دو قطبی‌ها مشغول کنیم. این دوقطبی‌ها ناصحیح و کاذب است. یکی می‌گوید نفت را کم بفروشیم و یکی می‌گوید زیاد بفروشیم. نفت‌مان را باید تولید و بعد در حداکثر ممکن صادر کنیم و این حق ماست.

* می‌گویید به جای آنکه حق‌مان را پس بگیریم، پس نگیریم. اگر الان بتوانیم، می‌گویم این کار بکنیم. هر وقت وزیر نفت بگوید دو میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه می‌توانیم صادر کنیم، ما آماده‌ایم. بعد می‌گویند پول نفت در بودجه خرج نشود. این حرف درست است ولی لغت آن غلط است.

* نفت را حتی‌الامکان نباید در بودجه جاری استفاده کرد. نفت را باید فروخت و سرمایه‌گذاری کرد. مقداری در صندوق می‌رود. مقداری باید در صنعت نفت سرمایه‌گذاری شود که مقداری عقب است و این صنعت نیازمند سرمایه‌گذاری و نشاط است.

* اگر بودجه عمرانی باید انجام شود، چرا ۵۰ هزار میلیارد تومان؟ چرا ۱۰۰ هزار میلیارد، ۲۰۰ هزار میلیارد و ۳۰۰ هزار میلیارد تومان نگذاریم؟ تاکنون ۶۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای بودجه عمرانی پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۰ درصد رشد داشته است.

* معنی اوراق یعنی قرض گرفتن؛ از مردم قرض گرفتیم با سود به آنها پس می دهیم. دولت نفت را می‌فروشد و به صهیونیستها سیلی می‌زند مجلس باید بگوید بارک‌الله.

* افتخارات دولت برای حسن روحانی نیست برای ملت ایران است.

* با اشاره به اینکه در شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور، یک روز پرداخت حقوق هیچ کارمندی با تاخیر مواجه نشده است، گفت: آن روزها که پول نفت داشتیم حقوق کارمندان گاهی از ۵ تا ۱۰ روز به تاخیر می افتاد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها