يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۳۱۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۴     ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی از شفاف سازی کلیه پرداخت ها از خزانه داری کل به ذی نفع نهایی و ممانعت از پرداخت حقوق های نجومی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:

« کمیسیون تلفیق تا ساعت ۱۰ دیشب ادامه داشته و مصوبات مهمی داشتیم:

شفاف شدن کلیه پرداخت ها (مستمر و غیرمستمر) به ذینفع نهایی از مسیر خزانه داری کل و در نتیجه ممنوعیت ‎حقوق های نجومی

تعیین درآمد پایدار برای ‎صداوسیما از محل ۱% اعتبارات همه دستگاه های اجرایی به جز فصل حقوق و دستمزد.»

کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از سه هفته گذشته بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور را آغاز کرده و پس از تصویب کلیات آن وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه در بخش منابع، درآمدها و مصارف شده است.

پس از بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق، لایحه بودجه برای بررسی به صحن مجلس می آید.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها