أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۳۱۵۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
رئیس‌جمهور گفت: امروز توپ در زمین آمریکا و واشنگتن است که برگردند و به تعهدات عمل کنند. ترامپ مرد و زندگی سیاسی اش تمام شد اما برجام زنده ماند.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام‌المسلمین حسن روحانی صبح امروز در جلسه هیات دولت با اشاره به زمستان سال ۱۳۵۷ که منطبق با سال ۹۹ قمری بود، اظهار کرد: در سال ۹۹ قمری با مقاومت مردم دوران یک ظالم و مستبد تمام شد و امروز هم در سال ۹۹ شمسی دوران یک مستبد دیگر سپری شد.

وی افزود: در زمستان ۱۳۵۷ بعد از ۱۶ سال با مقاومت مردم انقلاب اسلامی به پیروزی رسید. امسال هم سال پیروزی بر فشار حداکثری و تروریسم اقتصادی با استادگی مردم است. امروز روز پایان حکومت نحس کسی است که در تمام چهار سال حکومتش جز ظلم و فساد و مشکلات برای مردم خود و مردم جهان هیچ ثمری نداشت.

روحانی ادامه داد: آن آدم سیاست بلد نبود و به فکر برج سازی خود بود و به سیاست هم اینگونه نگاه می کرد. کسانی که امروز وارد کاخ سفید می شوند در سیاست بوده اند و مسائل سیاسی را می فهمند. اگر آنها نسبت به تعهدات خود و قطعنامه ۲۲۳۱ امضایی کردند در برابرش ایران هم امضا می کند و نه بیشتر. اگر فرمان صادر کردند در ایران هم فرمان صادر می شود.

وی اضافه کرد: اگر آنها اجرای موثر تعهدات خود را انجام دادند در این طرف هم تعهدات اجرا خواهد شد. امروز توپ در زمین آمریکا و واشنگتن است که برگردند و به تعهدات عمل کنند. ترامپ مرد و زندگی سیاسی اش تمام شد اما برجام زنده ماند. حالا نوبت ۵+۱ است که به تعهدات خود عمل کنند و اگر این کار را انجام دهند بدانند ما هم عمل می کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها