يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۳۱۸۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
با انتخاب هیات مدیره؛
اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم محمدحسین همتی نژاد را به‌عنوان مدیر خانه مطبوعات استان قم انتخاب کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات استان قم، صبح امروز در جلسه مورخ ۴ بهمن ماه که با حضور اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات برگزار گردید، محمد حسین همتی نژاد با اکثریت آراء به عنوان مدیر خانه مطبوعات استان قم انتخاب شد.

انتخاب مدیرخانه مطبوعات در چندین جلسه قبلی هیات مدیره این نهاد صنفی و مطبوعاتی مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود و پیشنهادات مختلفی مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت با نظر اکثریت یکی از اعضای هیات مدیره به عنوان مدیر خانه انتخاب شد.

شایان ذکر است محمد حسین همتی نژاد، نویسنده، خبرنگار و مستندساز ، فعالیت حرفه ای رسانه ای خود را از سال 1388 آغاز نمود. صاحب امتیازی سایت تحلیلی خبری ۵۹۸ و مدیر مسئولی آن تا سال 1394، مدیر مسئول سایت اطلاع رسانی خبرقم، مدیریت کانون رسانه ای روایت مقاومت و همچنین همکاری رسانه ای با رسانه های برتر کشوری و کارگردانی و تهیه کنندگی چندین فیلم مستند از مهمترین بخش های فعالیت رسانه ای وی در حوزه رسانه می باشد.


کسب مقام برترین رسانه آنلاین استانی در سطح کشور در رتبه بندی معاونت مطبوعاتی در سال ۱۳۹۶ (سایت خبرقم)، کسب مقاوم مستند برگزیده پانزدهمین جشنواره بین‌المللی مقاومت (مستند برای نبل برای الزهرا)، برگزیده نخستین یادواره رسانه ای مکتب سلیمانی و کسب چندین رتبه در جشنواره های مختلف مطبوعاتی و جشنواره‌ ابوذر، عضو هیات رسانه ای ایران در سفر به سوریه در سال ۱۳۹۰ و تالیف و گردآوری پنج جلد کتاب در حوزه انقلاب اسلامی از جمله فعالیت های ایشان می باشد.

گفتنی است در انتخابات 28 آبان ماه سال جاری با مشارکت بیش از 50 درصد اعضای خانه مطبوعات استان برگزار شد، فخرالدین یوسف‌پور، محمدحسین همتی‌نژاد، سیدسعید سیدهاشمی، یوسف شعبانعلی، علی شعبانی، فاطمه عسگری و سیدمهدی حسینی به مدت سه سال با اکثریت آرا به‌عنوان اعضای اصلی هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان قم انتخاب شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها