کد خبر: ۴۸۳۶۱۲
زمان انتشار: ۱۸:۳۲     ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که سابقه حضور در استقلال و تیم ملی فوتبال ایران را هم داشت به دلیل ابتلا به کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد.
به گزارش پایگاه ۵۹۸؛ علی انصاریان مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که مدت کوتاهی را هم برای استقلال بازی کرد به دلیل ابتلا به ویروس کرونا امروز چهارشنبه در سن ۴۳ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

انصاریان که حدود دو هفته پیش به بیمارستان منتقل شده بود، به دلیل وخیم شدن شرایطش با دستگاه «ونتیلاتور» تحت نظر بود و حتی گزارش‌هایی از بهتر شدن شرایطش در روزهای گذشته منتشر شد اما پس از وخیم شدن شرایطش در دو روز گذشته، امروز چهارشنبه ۱۵ بهمن دار فانی را وداع گفت.

انصاریان متولد ۱۴ تیر ۱۳۵۶ در تهران بود. او ابتدا بازیکن بود سپس خواننده شد و بعد وارد حرفه بازیگری و تهیه کنندگی و حتی کارگردانی شد.

نخستین سکانس بازیگری انصاریان در تلویزیون در سریال زیر آسمان شهر بود و سپس در سینما هم در فیلم پاداش سکوت به کارگردانی مازیار میری ۲ سکانس بازی کرد.

او فوتبال حرفه‌ای را از سال ۱۳۷۵ وقتی ۱۹ ساله بود از تیم فجر سپاسی شیراز شروع کرد تا اینکه سال ۱۳۷۷ به تیم پرسپولیس تهران پیوست. او پنج سال در پرسپولیس بازی کرد.
 
انصاریان سال ۱۳۸۵ به عنوان بمب نقل و انتقلات به مدت یک فصل راهی تیم رقیب، استقلال شد سپس از سال ۸۶ تا ۸۸ یکسال در استیل آذین و استقلال اهواز بود.

فصل ۸۸ تا ۸۹ را در گسترش فولاد تبریز بازی کرد سپس یک سال دیگر در شهرداری تبریز حضور داشت تا اینکه سال ۱۳۹۰ در ۳۴ سالگی با شاهین بوشهر از فوتبال کنار رفت.

انصاریان سال ۱۳۹۱ در برنامه ویتامین سه علی ضیا اعلام کرد، بزرگترین اشتباه زندگی ام بازی در استقلال بود، اما شرایطی بوجود آمد که مجبور به این کار شدم.

تجربه اجرا علی انصاریان
● زابیواکا – ۱۳۹۷
● ورزشگاه – ۱۳۹۷
● مسابقه منچ – ۱۳۹۸
● پانوراما – ۱۳۹۹

مجموعه های تلویزیونی علی انصاریان
● داغون‌ترین (یک قسمت)
● زیر آسمان شهر (دو قسمت)
● چارخونه (یک قسمت)
● خانه اجاره‌ای (یک قسمت)
● نقطه چین (دو قسمت)
● سریال کیمیا – ۱۳۹۴
● محکومین – ۱۳۹۶
● سرزده – ۱۳۹۹

پیش از انصاریان و هفته گذشته بود که مهرداد میناوند دیگر پیشکسوت فوتبال ایران به دلیل ابتلا به کرونا و درگیری شدید ریه‌هایش جان به جان آفرین تسلیم کرده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها