أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۳۹۱۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
قهرمان فینال فصل دوم از «عصر جدید» در ویژه‌برنامه‌ای در شب سال تحویل معرفی می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، برنامه «عصر جدید» با اجرای احسان علیخانی قرار است فینال این فصل از برنامه در شب سال تحویل معرفی کند که روز ۲۹ اسفندماه خواهد بود.

«عصر جدید» در فصل پیش نیز در یک ویژه‌برنامه چند ساعته قهرمانان اول تا پنجم را معرفی کرد و امسال نیز قهرمان این فصل در ویژه برنامه‌ای که در شب سال تحویل روی آنتن شبکه سه می‌رود مشخص می‌شود.

همچنین فینال این فصل از برنامه همزمان با عید مبعث در ۲۱ اسفندماه روی آنتن می‌رود و براساس آن مخاطبان به شخص مورد نظر خود رای می‌دهند تا قهرمان نهایی این فصل از «عصر جدید» مشخص شود که در شب سال تحویل اعلام خواهد شد.

صفحه اینستاگرام برنامه «عصر جدید» درباره برنامه‌های مرحله نیمه نهایی خبر داده است: «امشب و با پخش آخرین برنامه اعلام نتایج از مرحله نیمه‌نهایی «عصر جدید» تکلیف دو فینالیست دیگر از این برنامه مشخص خواهد شد و این پنج فینالیست آماده می‌شوند تا به رقابت با یکدیگر بپردازند.

گروه ستاره هشتم، گروه جوانمردان ایران‌زمین و گروه فرشتگان نینجا تا اینجا به رقابت نهایی مسابقه تلویزیونی «عصر جدید» رسیده‌اند و امشب از برنامه چهارم، بین عرفان طهماسبی و بهاره سرگلزایی و از برنامه پنجم، بین علی فریادی و گروه مجاز، رای مردم تعیین خواهد کرد که کدام دو اجرا، ترکیب ۵ فینالیست را کامل می‌کنند.

این برنامه اعلام نتایج، دو خواننده محبوب که در صحنه عصر جدید درخشیدند را به عنوان مهمان، روی صحنه آورده است؛ پارسا خائف و امیرحسین اسکندری‌نیا.»

با اعلام روابط عمومی «عصر جدید»، فینال این فصل از برنامه عید مبعث روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت و بعد از آن، این مردم هستند که با رای به اجرای محبوب خود از میان پنج فینالیست، قهرمان فصل دوم را مشخص می‌کنند.

پخش «عصر جدید» تا پایان سال، با ویژه برنامه‌های مختلفی از جمله مستند فینالیست‌ها و باشگاه مهارت، شنبه‌ها و یکشنبه‌ها ادامه دارد.

نتایج فینال و قهرمان هم، یک روز مانده به سال تحویل و در یک ویژه‌برنامه معرفی خواهد شد. تکلیف مقام‌های دوم تا پنجم هم در همین ویژه برنامه نوروزی مشخص می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها