يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۴۲۳۱
زمان انتشار: ۰۹:۵۹     ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
شرایط اصلا خوب نیست درعین حال که به کار نیاز دارم اما ترجیح می دهم تا زمانی که این ویروس منحوس تمام نشده در خانه بمانم در واقع دو هفته خانه ماندن اشکالی ندارد و این قرنطینه اتفاق خاصی را رقم نمی زند.
به گزارش پایگاه 598، شیوا خنیاگر بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص اینکه آیا در این روز های کرونایی مشغول به کار است یا خیر به برنا گفت: خیر مشغول به کار نیستم و در هیچ پروژه ای حضور ندارم. و درحال حاضر نیز هیچ اثری که از قبل بازی کرده باشم و اکنون بخواهد پخش شود ندارم.

او در خصوص امرار معاش در این روزها گفت: اندوخته کوچکی که از قبل در بانک داشته ام در این روزها کمک حال من است و از آن استفاده می کنم.

خنیاگر در خصوص این که ترجیح می دهد در خانه بماند یا کار کند افزود: شرایط اصلا  خوب نیست درعین حال که به کار نیاز دارم اما ترجیح می دهم تا زمانی که این ویروس منحوس تمام نشده در خانه بمانم در واقع دو هفته خانه ماندن اشکالی ندارد و این قرنطینه اتفاق خاصی را رقم نمی زند.

او با توجه به دو هفته تعطیلی پیش رو به عنوان هنرمند پیامی در خصوص کاهش کرونا داد و بیان کرد: در این مدت در فضای مجازی به طور جدی و با تلاش زیاد از هواداران و مردم خواسته ام به شدت اصول بهداشتی را رعایت کنند زیرا این بیماری شوخی بردار نیست اما متاسفانه از چند روز قبل از این بیماری بلیط فروشی ها باز شد و سفرهای هوایی و زمینی شروع به فعالیت کرده اند من احساس می کنم مردم به هیچ عنوان عمق فاجعه را درک نکرده اند و تا برای نزدیکان خودشان اتفاقی نیوفتد و به چشم نبینند متوجه خطر نمی شوند درواقع این موضوع را بسیار ساده گرفته اند فقط امیدوارم دولت در این راستا کمک کند و برنامه ریزی های مفیدی داشته باشند تا این قضیه به زودی حل شود.
 
خنیاگر در خصوص اینکه چه پیامی باید به مدیران برنامه و برنامه ساز ها داد تا مردم در خانه بمانند گفت: باید با برنامه های متنوع کیفیت کار خود را بالا ببرند و حتی می توانند در فضای مجازی اتفاقات جدیدی را از نظر یادگیری و هم از نظر سرگرمی  رقم بزنند.

شیوا خنیاگر در پایان با اشاره به اینکه سینما ها بسته شدند آیا شبکه های نمایش خانگی و فیلیمو می توانند جایگزین سینما ها باشند خاطر نشان کرد: قطعا خیر، زیرا سینما یک ماهیت دیگری دارد اما در این شرایط چاره ی دیگری نداریم و این یک مسئله ای است که کل دنیا با آن روبه رو هستند و باید صبر کنیم تا به پایان برسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها