کد خبر: ۴۸۵۰۵۹
زمان انتشار: ۱۶:۴۵     ۰۸ فروردين ۱۴۰۰
واکنش‌های عجیب به خبر فوت خانم نامداری؛
خبر فوت آزاده نامداری، مجری سابق صدا و سیما با واکنش‌های گوناگونی در جامعه خبری و شبکه‌های اجتماعی همراه بود. برخی از این واکنش‌ها به گمانه‌زنی‌ها پیرامون نحوه فوت این آزاده نامداری پرداخته است. برخی دیگر نیز به سوابق این مجری تلویزیونی و ممنوع التصویری وی اشاره کرده‌اند و با توجه به این‌که فرض خودکشی از همان ساعات اولیه انتشار خبر فوت آزاده نامداری، محتمل‌ترین علت مرگ این مجری سابق بوده است؛ این گونه نتیجه‌گیری کرده‌اند صداوسیما مقصر این موضوع است!
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، خبر فوت آزاده نامداری، مجری سابق صدا و سیما با واکنش‌های گوناگونی در جامعه خبری و شبکه‌های اجتماعی همراه بود. برخی از این واکنش‌ها به گمانه‌زنی‌ها پیرامون نحوه فوت این آزاده نامداری پرداخته است. برخی دیگر نیز به سوابق این مجری تلویزیونی و ممنوع التصویری وی اشاره کرده‌اند و با توجه به این‌که فرض خودکشی از همان ساعات اولیه انتشار خبر فوت آزاده نامداری، محتمل‌ترین علت مرگ این مجری سابق بوده است؛ این گونه نتیجه‌گیری کرده‌اند صداوسیما مقصر این موضوع است!

در همین خصوص حسن آقامیری، روحانی خلع لباس شده و پرحاشیه در حساب اینستاگرام خود نوشت:

حالم از دنیاتون به هم میخوره
کثافتایی که با آبروی آدم‌ها بازی میکنید
... بزنند به اون صدا و سیما...
که شیره‌ی جون ادم هاش رو میگیره و وقتی اون‌ها به حمایت نیاز دارند از پشت بهشون خنجر میزنه
من دهنم و باز میکنم....
این دختر بی پناه شده بود
شما .... ادم‌ها رو مجبور میکنید خودشون نباشند بعد هم متهمشون میکنید به نفاق
آقای صدا وسیما تو همین دنیا آه بچه هاش یقتون رو میگیره!
حالم از دنیاتون و سیاست هاتون به هم میخوره
بد دنیایی دارید
بد آخرتی دارید
بد عاقبتی دارید
کاش توبه کنید که اونم شما مردش نیستید
بچسبید به صندلیهاتون
صندلی‌هایی که دین و شرفتون رو به خاطرش دادید
منتظر بلای بزرگ باشید
سید حسن آقامیری
پ. ن: خانوم نامداری به حضرت زهرا س اشکام بند نمیاد...

اشاره آقامیری به پخش تصویری از خانم نامداری در جمعی خانوادگی است که پس از انتشار این تصویر خصوصی در شبکه‌های اجتماعی، دیگر این مجری توانمند در قاب تلویزیون دیده نشد. با این وجود آقامیری و هم‌فکرانش درحالی که هنوز ابعاد قضیه فوت خانم نامداری مشخص نشده است؛ صداوسیما را این‌گونه متهم می‌کنند که در اثنای پخش ناجوانمردانه تصاویرخصوصی خانم نامداری، در بین سلبریتی‌ها و برخی حساب‌های شبکه‌های اجتماعی که از قضا بسیاری از آنها محتواها و سخنرانی‌های سطحی حسن آقامیری را در صفحات خود منتشر کرده‌اند؛ موجی علیه این مجری تلویزیون شکل گرفت.


این در حالی بود که پس از این حملات، این صداوسیما و رسانه‌های انقلابی بودند همچون شبکه افق، رجانیوز و وطن امروز بودند که تصاویر خانوادگی خانم نامداری را «حریم خصوصی» تلقی کرده و حتی با مصاحبه با این مجری تلویزیونی به دفاع از وی پرداختند. با این وجود امثال حسن آقامیری با موج‌ سواری‌ و چنگ‌ اندازی‌هایی که مسبوق به سابقه است؛ بلافاصله پس از انتشار خبر فوت خانم نامداری با مصادره پیکر وی، نان در خون مرحومی که هنوز به خاک سپرده نشده؛ می‌زنند.


* علی شعبانی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها