کد خبر: ۴۸۵۵۸۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۲۵ فروردين ۱۴۰۰
دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با ۲ بازی پیگیری شد؛ در ورزشگاه رامون سانچز پیسخوان تیم چلسی میزبان پورتو بود. آبی های لندن بازی رفت را ۲ صفر برده بودند و در این بازی فشار زیادی به حریف وارد نکردند اما پرتغالی ها برای باز کردن دروازه چلسی از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با ۲ بازی پیگیری شد؛ در ورزشگاه رامون سانچز پیسخوان تیم چلسی میزبان پورتو بود. آبی های لندن بازی رفت را ۲ صفر برده بودند و در این بازی فشار زیادی به حریف وارد نکردند اما پرتغالی ها برای باز کردن دروازه چلسی از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کردند.

سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو در این بازی مهدی طارمی مهاجم گلزن تیمش را نیمکت نشین کرده بود اما ناتوانی سایر بازیکنان پورتو در گلزنی سرانجام سرمربی پورتو را متقاعد کرد که مهاجم ایرانی تیمش را در دقیقه ۶۰ وارد زمین کند.

از زمان ورود طارمی به بازی قدرت خط حمله پورتو هم بیشتر شد و حتی بلافاصه بعد از ورود به زمین ضربه سر خطرناک طارمی را دروازه بان چلسی مهار کرد.

سرانجام در دقیقه ۴+۹۰ و در حالیکه ثانیه هایی بیشتر به پایان بازی باقی نمانده بود قیچی برگردان فوق العاده زیبای مهدی طارمی در کنج دروازه چلسی جای گرفت و قفل دروازه این تیم باز شد.

Remaining Time -0:35

گل طارمی به چلسی دیرهنگام ترین گلی است که این تیم لندنی از سال ۲۰۰۵ تا کنون وارد دروازه اش شده است؛ ضمن اینکه پیش از این علی دایی (۲ بار) و علیرضا جهانبخش موفق شده بودند دروازه آبی های لندنی را باز کنند.

سرانجام این بازی با تک گل طارمی یک صفر به سود پورتو به پایان رسید اما شاگردان توخل در تیم چلسی موفق شدند در مجموع با برتری ۲ یک راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

صحبتهای طارمی در پایان بازی

Remaining Time -1:19

حریف چلسی یکی از دو تیم رئال مادرید یا لیورپول است.

در دیگر بازی سه شنبه شب بایرن مونیخ آلمان با تک گل چوپو موتینگ میزبانش پاریسن ژرمن را شکست داد اما با توجه به برد ۳ دو تیم پاریسی در بازی رفت، مدافع عنوان قهرمانی از دور رقابت ها حذف شد و تیم پاریسن ژرمن راهی مرحله نیمه نهایی شد.

حریف پاریسی ها در مرحله بعد یکی از دو تیم دورتموند یا منچستر سیتی است‌.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها