أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۵۷۶۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۳۰ فروردين ۱۴۰۰
وقوع ۸۴ خودکشی در یک روز در تهران صحت دارد؟
خبر خودکشی ۸۴ تهرانی در یک روز، اگرچه ساعاتی بعد از خروجی سایت رکنا حذف شد؛ با این حال با موج سازی و پوشش گسترده رسانه‌های معاند و ضد انقلاب با هدف سیاه نمایی علیه کشورمان همراه بود.
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه 598، خبر خودکشی ۸۴ تهرانی در یک روز، اگرچه ساعاتی بعد از خروجی سایت رکنا حذف شد؛ با این حال با موج سازی و پوشش گسترده رسانه‌های معاند و ضد انقلاب با هدف سیاه نمایی علیه کشورمان همراه بود.

روز یکشنبه 29 فروردین، سایت اطلاع رسانی رکنا در گزارشی مدعی شد: "در طول یک روز در تهران ۸۴ نفر اقدام به خودکشی کرده‌اند و از میان آن‌ها دستکم ۱۲ نفر جان باخته‌اند." بر اساس ادعای رکنا "تعداد اقدام به خودکشی، بین ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه ۲۶ فروردین‌ماه تا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه جمعه ۲۸ همین ماه اتفاق افتاده است."

در واکنش به این موضوع، رئیس اورژانس اجتماعی کشور ساعتی پس از انتشار خبر وقوع خودکشی ۸۴ تهرانی در یک روز گفت: "چنین موضوعی صحت ندارد. آمار تماس‌های اورژانس اجتماعی از اول فروردین تاکنون کمتر از ۸۰ مورد بوده است."

واکنش به خبر وقوع ۸۴ خودکشی در یک روز در تهران/افزایش تماس‌های مرتبط با خشونت خانگی

یک خبرنگار نیز در واکنش به این خبر در حساب توییترش نوشت: ‏"میگم منبع خبر ۸۴ خودکشی در ۲۴ ساعت کجاست میگن دلیلی نداریم بگیم منبع کجاست!!!"


سایت‌های خارج نشینی نظیر ایران اینترنشنال، رادیو فردا، ایران وایر، هرانا، توانا و ... که همواره در عناد با مردم ایران باهم رقابت دارند؛ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری با هدف سیاه نمایی از وضعیت ایران و کاهش مشارکت مردم در انتخابات فعالیت خود را افزایش داده‌اند.


گفتنی است رکنا، سایتی زرد نویس است که بیشتر در زمینه پوشش خبرهای مربوط به حوادث فعالیت دارد.


* علی شعبانی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها