يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۵۷۸۳
زمان انتشار: ۱۵:۳۵     ۳۰ فروردين ۱۴۰۰
مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک، از تمدید مهلت ثبت نام طرح ترافیک اصحاب رسانه تا دهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، تسنیم نوشت: مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک، از تمدید مهلت ثبت نام طرح ترافیک اصحاب رسانه تا دهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

عمار سعیدیان فر با اعلام خبر تمدید مهلت ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاری، گفت: با توجه به شرایط شیوع کرونا و دورکاری اصحاب رسانه و تأخیر برای دریافت معرفی نامه و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام خبرنگاری و نیز با توجه به درخواست مکرر اصحاب رسانه مبنی بر تمدید مهلت زمان ثبت نام، از این رو اصحاب رسانه تا پایان ۱۰ اردیبهشت ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک خبرنگاری خود در سامانه "تهران من" اقدام کنند.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح های ترافیکی اظهار کرد: تاکنون حدود ۴۷۰۰ نفر از اصحاب رسانه برای دریافت طرح ترافیک و کارت بلیت، در سامانه تهران من، ثبت نام کرده اند.

سعیدیان فر بار دیگر تاکید کرد: خبرنگاران متقاضی کارت بلیت استفاده از حمل و نقل عمومی نیز، دقت داشته باشند که باید در سامانه تهران من در مهلت تعیین شده(۱۰ اردیبهشت ماه) ثبت نام کنندو یادآورشد خبرنگاران در نظر داشته باشند که تاریخ مذکور،آخرین مهلت ثبت نام خبرنگاران بوده و بار دیگر تمدید نخواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها