يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۵۹۲۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
رئیس بخش عفونی بیمارستان امام (ره)، با تاکید بر اینکه شرایط کرونایی کشور واقعا بحرانی است، گفت: افرادی داشتیم که برای بار دوم و سوم درگیر این بیماری شده اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو، حمید عمادی، درباره تفاوت علائم کرونا و آلرژی بهاره، اظهار داشت: علائم بیماری کرونا تغییری نکرده است بلکه شیوع کرونای انگلیسی موجب شدت علائم و بد حالی بیماران شده است، اما به راحتی می‌توان علائم آن را با حساسیت‌های فصلی تشخیص داد.

این متخصص بیماری‌های عفونی افزود: حساسیت‌های فصلی با آبریزش بینی، عطسه و سرفه همراه است، اما بیماری کرونا با بدن درد شدید، لرز و کوفتگی و خستگی همراه است. همچنین اگر حس بویایی و چشایی از دست برود قطعاً کرونا است. در کل ممکن است در ابتدا کرونا با علائمی شبیه حساسیت بروز کند، اما محدود به آن علائم نمی‌شود و علائم بعدی نیز در بیمار ایجاد می‌شود.

عمادی با توجه به شرایط کشور در پیک چهارم کرونا، گفت: تعداد مراجعه کنندگان بسیار بالا است و شرایط واقعاً بحرانی است به طوری که ما افرادی را که تا قبل از عید حال حادی نداشتند، ولی بستری می‌کردیم، دیگر بستری نمی‌کنیم و با دادن دارو‌های لازم و در صورت امکان تهیه اکسیژن به منزل می‌فرستیم تا بار شدید بر بیمارستان‌ها کم شود.

وی یا تاکید بر رعایت دستورات بهداشتی و دوری از حضور در تجمعات و میهمانی‌ها، افزود: ما افرادی را داشتیم که برای بار دوم و سوم هم دچار کرونا شدند، اما دفعات بعد با شدت کمتری بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها