يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۶۰۲۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
روز گذشته ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به منظور کمک به طلاب و روحانیون، مبلغی را تحت عنوان افطاری به حساب ایشان واریز کرده است، لکن بیش از فشار معیشتی و اقتصادی که بر طلاب وارد میشود، بار مسوولیت ناشی از دردهای امروز مردم است که بر شانه ما سنگینی میکند. بر این اساس و با توجه به موج جدید کرونا، اعضای «خانه طلاب جوان قم» و جمعی از طلاب وجه مذکور را جهت کمک به مبارزه با ویروس منحوس کرونا به شماره اعلامی از پویش نذر سلامتی ستاد کرونا واریز میکنند.
به گزارش پایگاه 598، جمعی از طلاب حوزه علمیه طی نامه ای به وزیر بهداشت مبلغ واریزی حسن روحانی را به پویش نذر سلامتی ستاد کرونا بازگرداندند. متن نامه در ادامه می آید:

حضور وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جناب آقای دکتر نمکی زید عزه

سلام و تحیت
تلاش و مجاهدت جنابعالی و کادر درمان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا ستدونی است. خدا قوت!

روز گذشته ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به منظور کمک به طلاب و روحانیون، مبلغی را تحت عنوان افطاری به حساب ایشان واریز کرده است، لکن بیش از فشار معیشتی و اقتصادی که  بر طلاب وارد میشود، بار مسوولیت ناشی از دردهای امروز مردم است که بر شانه ما سنگینی میکند. بر این اساس و با توجه به موج جدید کرونا، اعضای «خانه طلاب جوان قم» و جمعی از طلاب وجه مذکور را جهت کمک به مبارزه با ویروس منحوس کرونا به شماره اعلامی از پویش نذر سلامتی ستاد کرونا واریز میکنند.

در ضمن هر گونه کمک و امداد به مجموعه مقدس مدافعان سلامت در عرصه های پیشنهادی جنابعالی موجب افتخار و سر بلندی ما است. دعای خیر طلاب حوزه علمیه بدرقه راه شما و مدافعان سلامت.

مهدی عباسی
مدیر خانه طلاب جوان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها