کد خبر: ۴۸۶۰۵۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
حوزه علمیه خراسان همانند سال های گذشته به صورت سراسری از بین داوطلبان ورود به این حوزه ثبت نام می کند و متقاضیان تا 15 اردیبهشت 1400 فرصت دارند برای نام نویسی اقدام کنند.
به گزارش پایگاه 598، حوزه علمیه خراسان همانند سال های گذشته به صورت سراسری از بین داوطلبان ورود به این حوزه ثبت نام می کند و متقاضیان تا 15 اردیبهشت 1400 فرصت دارند برای نام نویسی اقدام کنند.

داوطلبان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن 05132008200 تماس بگیرند و یا به پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه خراسان به نشانی www.hozehkh.ir  مراجعه کنند.

التزام عملي به نظام مقدس جمهوري اسلامي، قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران و ولايت مطلقه فقيه، برخورداري از صلاحيت هاي اعتقادي، اخلاقي، اجتماعي و سياسي، داشتن تابعيت جمهوري اسلامي ايران، برخورداري سلامت و توانايي جسمي و سلامت رواني و متعهد شدن به رعايت مقررات حوزه علميه خراسان از جمله شرایط ثبت نام ذکر شده است.

آزمون کتبی پذیرش این حوزه 31 اردیبهشت 1400 با در نظر گرفتن شرایط کرونایی برگزار خواهد شد و داوطلبان مقاطع نهم، دیپلم و دارندگان مدارک بالاتر می بایست در این آزمون شرکت کنند.

همچنین، حداقل معدل جهت ثبت نام پذیرش حوزه علمیه خراسان برای مقطع پایه نهم 15 و دیپلم و بالاتر 14 می باشد و از کسانی که معدل شان پایین تر از نمره ذکر شده است، پذیرش نمی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها