يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۶۰۸۶
زمان انتشار: ۱۵:۲۱     ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
ارتش آمریکا مدعی شد که کشتی این کشور پس از آنکه ۳ قایق سپاه پاسداران در خلیج فارس به آن نزدیک شدند، تیرهای هشدار شلیک کرد. وزارت دفاع آمریکا نیز مدعی شد که قایق‌های تندروی سپاه پاسداران در آب‌های بین‌المللی خلیج فارس، بدون توجه به اخطار رادیویی ناوهای آمریکایی، تا فاصله ۶۰ متری آن‌ها پیش رفته‌اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سایت دیده بان ایران: به گزارش الجزیره، ارتش آمریکا همچنین اعلام کرد که قایق های سپاه پاسداران ایران پس از شلیک گلوله های هشدار دهنده به فاصله‌ای امن منتقل شدند.

رویترز نوشت؛ وزارت دفاع آمریکا نیز مدعی شد که قایق‌های تندروی سپاه پاسداران در آب‌های بین‌المللی خلیج فارس، بدون توجه به اخطار رادیویی ناوهای آمریکایی، تا فاصله ۶۰ متری آن‌ها پیش رفته‌اند.

به گزارش دیده بان ایران؛ پنتاگون می‌گوید که پس از چند شلیک اخطارآمیز ناوهای آمریکایی، قایق‌های تندرو سپاه پاسداران از این شناورها فاصله گرفته‌اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها