کد خبر: ۴۸۶۴۴۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
یک عکس و آرزوهای انتخاباتی «آقا محسن»؛
کاندیدای شکست خورده سال‌های 84، 88 و 92 که بار دیگر رویای ریاست جمهوری 1400 را در سر می پروراند به خوبی آگاه است که بار دیگر هم از اقبال کافی برای ریاست جمهوری برخوردار نیست اما سعی دارد تا با فضاسازی های غیراخلاقی از اقبال سایر نامزدها به خود خبر دهد و وزن خود را در بین اصولگرایان بالا برد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، با نزدیک شدن به موعد ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری، تلاش های پشت پرده برای ائتلاف میان برخی از نامزدها شدت گرفته است.

در همین خصوص، روز پنجشنبه، محسن رضایی در توئیتر، تصویری از خود در کنار دو کاندیدای دیگر انتخابات ریاست جمهوری یعنی سعید محمد و رستم قاسمی، منتشر کرد و از برگزاری جلسه با این دو کاندیدا خبر داد.

پس از انتشار این عکس توسط محسن رضایی، گمانه زنی ها پیرامون شکل گیری ائتلاف میان این سه کاندیدا قوت گرفت و برخی مدعی شدند که این جلسه انتخاباتی برای کناره گیری محمد و قاسمی به نفع محسن رضایی انجام گرفته است؛ فرضیه ای که بر خلاف واقعیات و مشی دو کاندیدای دیگر می باشد.

اما واقعیت این جلسه و عکس منتشر شده موضوعی جز مباحث مطرح شده می باشد و به نظر می رسد محسن رضایی سعی داشته تا با رسانه ای کردن این جلسه، اهداف انتخاباتی خود را به پیش برد.

این دیدار به دعوت سرلشگر سلامی برای گفت‌وگو با نامزدهایی که سابقه حضور در سپاه پاسداران را دارند، برگزار شده بود. در این دیدار سرلشگر سلامی از نامزدهای انتخابات درخواست کرد سپاه پاسداران را وارد مباحث انتخاباتی خود نکنند تا شأن و جایگاه این نهاد نظامی، حفظ گردد.

همچنین حسین دهقان نیز به این جلسه دعوت شده بود که بنا به دلایلی نتوانست در این دیدار حاضر شود.

در پایان این دیدار، محسن رضایی از دو نامزد دیگر انتخابات درخواست کرد تا عکسی به یادگار گرفته شود اما بر خلاف قول و قرارهای گذاشته شده مبنی بر عدم رسانه ای شدن این جلسه، این عکس یادگاری توسط محسن رضایی منتشر می‌گردد تا گمانه‌زنی‌هایی کذب پیرامون ائتلاف این سه نامزد انتخابات 1400 شکل گیرد.

محسن رضایی چندی پیش نیز با نام بردن از سعید محمد و امیرحسین قاضی زاده هاشمی، آنان را رویش انقلاب اسلامی نامید و از ورود آنان به سیاست استقبال کرد.

این سوءاستفاده های سیاسی محسن رضایی از نام و تصویر سایر کاندیداها، علی الخصوص سعید محمد -که با استقبال قابل توجهی در نظرسنجی ها مواجه است- این گمانه را در اذهان تقویت می کند که نامزد شکست خورده انتخابات های گذشته سعی دارد تا با لینک کردن سایر نامزدها به خود، رأی و مقبولیت کسب کند.

کاندیدای شکست خورده سال‌های 84، 88 و 92 که بار دیگر رویای ریاست جمهوری 1400 را در سر می پروراند به خوبی آگاه است که بار دیگر هم از اقبال کافی برای ریاست جمهوری برخوردار نیست اما سعی دارد تا با فضاسازی های غیراخلاقی از اقبال سایر نامزدها به خود خبر دهد و وزن خود را در بین اصولگرایان بالا برد.

محسن رضایی که در انتخابات مجلس ششم، خود را حامی خاتمی معرفی کرد و دوم خرداد را برگ زرین انقلاب توصیف کرد، پس از 22 سال سعی دارد تا این بار با این قبیل اقدامات غیرحرفه ای و غیراخلاقی، خود را به سایر نامزدها لینک کند و نتیجه ای جز شکست را برای خود به رقم زند؛ هرچند که بعید است این نتیجه «آقا محسن» را به آرزوی خود برساند...!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها