أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۶۵۷۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
روز دوم ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری؛
دومین روز ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از دقایقی پیش در ستاد انتخابات کشور واقع در وزارت کشور آغاز شد. سید اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور در پایان نخستین روز از ثبت‌نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: در نخستین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری ۵۷ نفر نام نویسی کردند.
به گزارش پایگاه 598، دومین روز ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از دقایقی پیش در ستاد انتخابات کشور واقع در وزارت کشور آغاز شد. 

سید اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور در پایان نخستین روز از ثبت‌نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: در نخستین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری ۵۷ نفر نام نویسی کردند.

*رستم قاسمی در ستاد انتخابات کشور برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا کرد.
 

رستم قاسمی با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.
 
وی متولد ۱۳۴۳ با مدرک مهندسی عمران وارد عرصه ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شده است.

مشاوره معاون اول رئیس جمهور دولت یازدهم و مشاور عالی سابق وزیر دفاع را در کارنامه دارد.
 
وی در دولت محمود احمدی نژاد وزیر نفت بود.
 
 قاسمی که به گفته خودش مستقل وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ شده است، صبح امروز در روز دوم ثبت نام، با حضور در ستاد انتخابات کشور برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.
 
مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت در دولت دهم رستم قاسمی را در این فرایند همراهی می‌کرد.

*حسن سبحانی هم برای ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد
 

حسن سبحانی نماینده ادوار مجلس نیز با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، در این انتخابات ثبت‌نام کرد.

سبحانی استاد اقتصاد دانشگاه تهران است که در دوره های پنجم، ششم و هفتم نمایندگی مردم دامغان را در مجلس شورای اسلامی برعهده داشته است.

*محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان دولت دهم هم برای ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.
 


*امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی برای انتخابات ثبت نام کرد
 

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نایب رییس اول مجلس یازدهم با همراهی دخترش ضمن حضور در ستاد انتخابات، در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
 
قاضی زاده صبح امروز به بهشت زهرا و مرقد امام راحل رفت تا از آنجا به ستاد انتخابات وزارت کشور بیاید.

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در جمع خبرنگاران با اشاره به همراهی دخترش برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: خانواده مهمترین پشتیبان رشد و پیشرفت کشور است. ما همه تلاش هایمان برای نسل آینده است. علاوه بر این زنان و دختران پایه‌های اصلی رشد اجتماعی هستند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین رسمی وجود دارد که داوطلبان با هم طیفان سیاسی خود برای ثبت نام در انتخابات حضور پیدا می‌کنند، اما من با دخترم و آقای ابوترابی از نمایندگان محترم مجلس و از فرزندان شهدا آمدم تا بگویم با باندبازی‌های سیاسی مخالفم تا ان‌شاءالله ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی گفت: برجام باید توسط مذاکره‌کنندگان مورد اعتماد انجام می‌شد نه توسط کسانی که بی‌اعتقادی خود به مبانی نظام را اعلام کرده‌اند. مذاکره برای مذاکره هیچ ارزشی ندارد. آمریکایی‌ها فقط دنبال مذاکره هستند.

 

سیّد امیرحسین قاضى زاده هاشمى، نایب رئیس مجلس، صبح امروز (چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت) پیش از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهورى در مرقد مطهر امام راحل و شهداى هفتم تیر (ره)، شهداى گمنام و شهداى سلامت حضور یافت.

قاضى زاده هاشمى همچنین بر مزار شهید چمران حضور یافت و سپس تا ساعاتى دیگر با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهورى ثبت نام خواهد کرد.

وی با اشاره به همراهى دخترش براى ثبت نام در انتخابات ریاست جمهورى گفت: خانواده مهمترین پشتیبان رشد و پیشرفت کشور است. ما همه تلاش هایمان براى نسل آینده است. علاوه بر این زنان و دختران پایه های اصلى رشد اجتماعى هستند.

وی افزود: همچنین رسمى وجود دارد که داوطلبان با هم طیفان سیاسى خود براى ثبت نام در انتخابات حضور پیدا می کنند اما من با دخترم و آقاى ابوترابى از نمایندگان محترم مجلس و از فرزندان شهدا آمدم تا بگویم با باندبازى هاى سیاسى مخالفم تا ان‌شالله ادامه دهنده راه شهدا باشیم. نباید از همین ابتدا بناى سیاسى کارى گذاشت که دولت آینده شرکت سهامى احزاب و گروه هاى سیاسى باشد.دولت متعلق به جوانان است.

*محمود احمدی‌نژاد ، رئیس دولت های نهم و دهم با حضور در محل ستاد انتخابات مستقر در وزارت کشور برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. حدود 100 تا 150 نفر از حامیان احمدی نژاد او را در خیابان فاطمی همراهی کردند. تمدن، جوانفکر، شیخ الاسلام و میرحسن موسوی از جمله همراهان احمدی نژاد بودند.

درگیری طرفداران احمدی‌نژاد با کارمندان وزارت کشور
محمود احمدی‌نژاد به همراه آقایان شیخ الاسلامی، مرتضی تمدن، علی‌اکبر جوانفکر و حداقل دو نفر از اعضای تیم حفاظت خود برای ثبت نام به داخل ستاد انتخابات رفت.

این درحالی است که برای ورود این تعداد از همراهان داوطلبان سخت‌گیری می‌شود و برخی داوطلبان روز گذشته ازجمله حسین دهقان و سعید محمد از اینکه همراهان‌شان نتوانستند وارد ستاد شوند، گلایه داشتند.
 





احمدی نژاد صبح امروز در جمع هواداران خود در نارمک از کاندیداتوری در انتخابات دولت سیزدهم خبر داد. شب گذشته تعدادی از حامیان احمدی نژاد در میدان 72 نارمک شب را سپری کردند!

*صادق خلیلیان، وزیر جهاد کشاورزی در دولت دهم با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور کاندیدای انتخابات دولت سیزدهم شد.
 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها