أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۶۶۴۱
زمان انتشار: ۲۲:۵۱     ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
سومین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری 1400 نیز به پایان رسید و چهره‌های متفاوتی با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور پا به عرصه گذاشتند.
به گزارش پایگاه 598، سومین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری 1400 نیز به پایان رسید و چهره‌های متفاوتی با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور پا به عرصه گذاشتند.

در بین کاندیداهای مختلف انتخاباتی، چند تن از دیپلمات های ارشد کشور نیز حضور دارند؛
رامین مهمان‌پرست سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.



رامین مهمان‌پرست متولد سال ۱۳۳۹ و سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه در سال‌های ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۲ است.

وی همچنین به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در لهستان، لیتوانی، قزاقستان و تایلند، فعالیت داشته است.

مهمانپرست همچنین تصدی سمت‌هایی همچون رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه، معاون مدیر کل مطبوعات، نماینده وزارت امورخارجه در امور مدارس خارج از کشور، مدیر کل هماهنگی‌های امور فرهنگی، معاون مدیر کل هماهنگی‌های امور فرهنگی و رئیس امور فرهنگی کشور‌های عربی و آفریقایی را در کارنامه خود دارد.

دیپلمات دیگری که در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری پا به عرصه رقابت گذاشته، محمدحسن قدیری ابیانه است.



قدیری ابیانه رایزن مطبوعاتی و سخنگوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا بین سالهای 1358 تا 1361؛  سفیر تام‌الاختیار جمهوری اسلامی ایران در استرالیا بین سالهای 1369 تا 1371 و همچنین سفیر جمهوری اسلامی ایران در مکزیک و گواتمالا و بلیز بوده است.

محمدحسن قدیری ابیانه همچنین برای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران نیز تاییدصلاحیت شده و به همراه جمعی از فعالان اصولگرا در این انتخابات حضور خواهد داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها