کد خبر: ۴۸۶۸۳۱
زمان انتشار: ۰۹:۳۰     ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
مسیح مهاجری:
بر فرض آنکه نوشته مهاجری را حمل بر صداقت بگذاریم که سخت است، این چهره سیاسی معمم که خود حامی هاشمی و روحانی است هشت سالی دیر به یاد این موضوع افتاده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جهان، مسیح مهاجری، مدیرمسئول روزنامه «جمهوری اسلامی» و از مریدان مرحوم هاشمی رفسنجانی و حامیان حسن روحانی در یادداشتی که امروز در روزنامه تحت مدیریتش منتشر شد، با ژست دلسوزانه برای جایگاه روحانیت، ریاست جمهوری فرد معمم را به صلاح کشور ندانسته است.

مهاجری نوشته است: «چند معمم هم ثبت‌نام کرده‌اند که قاعدتاً شورای نگهبان فقط صلاحیت یکی از آن‌ها را تایید خواهد کرد. حتی اگر صلاحیت یکی دو نفر دیگرشان را هم تایید کند، آن‌ها شانسی برای رای‌آوردن ندارند. با هیچ یک از این افراد روحانی مشکلی ندارم، ولی به دلیل احترامی که برای نهاد روحانیت قائل هستم و اطمینان دارم که حضور یک فرد روحانی در مسند ریاست جمهوری در دوره آینده که مستلزم پذیرفتن مسئولیت تامین معیشت مردم است، به صلاح کشور نیست و باید مدتی هم به افراد غیر روحانی فرصت حضور در این مسئولیت داده شود، برای جایگاه روحانیت احساس نگرانی می‌کنم».

بر فرض آنکه نوشته مهاجری را حمل بر صداقت بگذاریم که سخت است، این چهره سیاسی معمم که خود حامی هاشمی و روحانی است هشت سالی دیر به یاد این موضوع افتاده است؛ چرا که این ابراز نگرانی به وقت رفتارهای ناصواب این دولت و شخص رئیس جمهور مطرح نشد و حال که گزینه اصلی جریان رقیب یک چهره معمم با احتمال بالای پیروزی است به فکر آبروی روحانیت افتاده‌اند. البته همان طور که ذکر شد پذیرش این موضوع سخت است و بیشتر در ادامه سیاسی کاری ها علیه آیت الله رئیسی است.

امثال مهاجری اگر واقعا صادق باشند اکنون باید خوشحال باشند که با روی کار آمدن چهره موجه و کارآمدی همچون آیت الله رئیسی می‌توان به سوالات افکار عمومی از عملکرد دولت به شدت ناکارآمد تدبیر و امید که رئیس جمهور آن معمم هم بود و تعابیر عجیبی هم درباره پیامبر اکرم(ص)، صلح امام حسن(ع)، عاشورا، امام زمان(عج) و تفاسیر منحرفانه از قرآن کریم در طول این سال‌ها بیان کرده است، پاسخ داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها