أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۷۳۲۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
اگرچه برخی مسئولان دولتی افزایش قیمت شکر از حدود یکماه قبل را تکذیب می کردند اما ابلاغیه تازه شرکت بازرگانی دولتی ، افزایش رسمی قیمت شکر را تایید می کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: اگرچه برخی مسئولان دولتی افزایش قیمت شکر از حدود یکماه قبل را تکذیب می کردند اما ابلاغیه تازه شرکت بازرگانی دولتی ، افزایش رسمی قیمت شکر را تایید می کند.

حسن حنان عضو هیأت مدیره و قائم مقام مدیرعامل و معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران در نامه‌ای به اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان‌ها گرانی شکر خانوار را ابلاغ کرد.

در این نامه آمده است: در اجرای ابلاغ معاون محترم بازرگانی داخلی وزارت متبوع و دستور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت طی نامه شماره ۲/۲۸۶۹ مورخ ۱۴۰۰.۳.۱ با توجه به تغییر نرخ چغندر و افزایش قیمت شکر تولید داخل و نیز پایان طرح توزیع شکر خانوار ویژه ماه مبارک رمضان با هدف افزایش حجم عرضه در سطح شبکه‌های توزیع برای کلیه مصارف شکر به میزان تقاضای بازار به قیمت هر کیلوگرم ۱۱۵,۰۰۰ ریال عرضه می‌گردد. لذا از تاریخ ۱۴۰۰.۳.۱ کلیه خریدارانی که مجوز خروج کالا برای آنها صادر نگردیده است مشمول پرداخت مابه التفاوت نرخ شکر می‌باشند.

لازم به ذکر است قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان، نرخ تحویل درب انبار است که پس از اعمال هزینه‌های مترتب، شکر در بسته‌های یک کیلوگرمی برای مصارف خانوار با نرخ ۱۵ هزار تومان به فروش خواهد رسید.

گفتنی است؛ چندی پیش خبرگزاری مهر خبر از افزایش ۷۲ درصدی قیمت شکر داده بود که با تکذیب شرکت بازرگانی دولت همراه شد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها