يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۷۳۷۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنده اگر رئیس جمهور شوم، خواهید دید که جایگاه واقعی اتاق بازرگانی را باز خواهم گرداند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز در ادامه برنامه های انتخاباتی خود در جمع فعالان اقتصادی و در نشستی که در محل اتاق بازرگانی تهران برگزار شد، اظهار داشت: من برای متینگ دادن اینجا نیامده‌ام و درد مشترک ما اقتصاد و هدف ما توسعه پایدار اقتصاد کشور است.

وی ادامه داد: تاریخ گویای پیش بینی های درست بنده در خصوص مشکلات اقتصادی امروز است، البته به فضل الهی نخواهیم گذاشت این شرایط پایدار باشد.

رضایی دهه ۹۰ را دهه فرصت های از دست رفته دانست و گفت: در طی ۵۰ سال گذشته برای اولین بار است که استهلاک سرمایه گذاری از سرمایه گذاری جدید بیشتر است و همه بر شرایط و مشکلات اقتصادی آشنا هستید.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید جلوی اشتباهات را بگیریم و نگذاریم دولت های گذشته تکرار شود. ممکن است به نقطه غیرقابل بازگشت برسیم که زیبنده مردم ما نیست. مهمترین مانع رشد اقتصادی و عامل اصلی مشکلات کشور، دولت ها هستند و نقطه تحول نیز خود دولت است، دخالت‌های دولت در پول ملی باید قطع شود.

رضایی ادامه داد: دولت باید در اقتصاد که در حال توسعه است، نقش داشته باشد. دولت می‌تواند شتاب دهنده خوبی باشد تا اینکه توسعه اقتصادی در ایران سرعت گیرد اما شتاب دهنده نباید خودش رقیب بخش خصوصی شود.

وی صنعتی شدن در ایران را عقیم دانست و گفت: ما سعی خواهیم کرد که شرایط را اصلاح کنیم. من اگر رییس جمهور شوم، خواهید دید که جایگاه واقعی اتاق بازرگانی را باز خواهم گرداند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها