کد خبر: ۴۸۷۳۸۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
در حاشیه اخبار انتخابات ریاست‌جمهوری؛
هواداران سعید جلیلی، از نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با پرداختن به برنامه‌ها و سخنان ایشان برای چندمین بار هشتگ #رای_من_جلیلی را به ترند یک ایران تبدیل کردند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، هواداران سعید جلیلی، از نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با پرداختن به برنامه‌ها و سخنان ایشان، برای چندمین بار هشتگ #رای_من_جلیلی را در توییتر، ترند ایران کردند. کاربران هوادار جلیلی از شب گذشته تاکنون توانسته‌اند بیش از 80 هزار توییت را با این هشتگ به ثبت برسانند.



جلیلی: فیلترینگ «توییتر» توجیه ندارد

سعید جلیلی روز شنبه هشتم خردادماه در تشریح برنامه‌های خود برای دولت آینده در رادیو جوان گفت: برخی محدودیت‌ها در فضای مجازی وجود دارد که خود من توجیه زیادی برای آن ندارم. مثلاً‌ اینستاگرام باز است امّا توییتر فیلتر است، در حالی که کار ویژه هر دو یکی است. باید از این فرصت نیز استفاده کرد.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، فضای مجازی را فرصت بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال توصیف کرد و سپس افزود: چندسال پیش مطالعه‌ای داشتم و دریافتم که برخی کشورهای نزدیک ما مثل هند سالیانه هشتاد میلیارد دلار از طریق فضای مجازی درآمد دارد و این مقدار زیادی اشتغال ایجاد می‌کند.

جلیلی خاطر نشان کرد: دولت آینده باید برای فضای مجازی برنامه داشته باشد تا جوان ما بتواند از این عرصه استفاده کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها