أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۷۴۹۷
زمان انتشار: ۱۵:۱۴     ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
یکی از کارکردهای این سامانه، بستر اطلاع رسانی و نشر اخبار تولیدی و تامینی پیرامون انتخابات، ستاد جوانان و شخص آقای رئیسی در قالب یک پایگاه اطلاع رسانی می باشد.

به گزارش پایگاه 598, احمد امیر ّآبادی در نشست رونمایی از ستاد الکترونیک انتخاباتی آیت الله رئیسی، ضمن تشکر از تمامی فعالان ستاد های مردمی آیت الله رئیسی عنوان کرد: دولت الکترونیک و گسترش فعالیت های فضای مجازی همواره در پیشرفت، شفافیت و توسعه جامعه پیشگام بوده است و ایجاد ستاد الکترونیک نیز می تواند زمینه ساز تحقق دولت الکترونیک باشد

امیرابادی افزود: ایجاد دولت الکترونیک یکی ازبرنامه های اصلی دولت آیت الله است و دولت مردمی، ایران قوی با همت جوانان می تواند زمینه رفاه مردم را فراهم کند.

در ادامه، امین کیانی به معرفی و تبیین برنامه های اولین ستاد الکترونیک انتخابات کشور به عنوان «رئیسی جوانان» پرداخت.

کیانی گفت: با توجه به شیوع کرونا و وابستگی مردم بویژه قشر جوان به فضای الکترونیکی و تلفن­‌های همراه، ضرورت توجه به شیوه های نوین تبلیغاتی بیش از گذشته احساس می شود. بنابراین کمیته عملیات رسانه ستاد مرکزی جوانان، ماموریت خود در را یافتن شیوه­‌های جدید کرد. ایده‌­هایی که بر بستر فضای الکترونیکی و تبلیغ الکترونیک مبتنی شده است. 

به گزارش فارس، اولین ستاد الکترونیک انتخاباتی آیت الله رئیسی با عنوان «رئیسی جوانان» با حضور احمد امیرآبادی رئیس ستاد اقشار، امین کیانی و با حضور جمعی از فعالان ستادهای جوانان در ساختمان مرکزی ستاد آیت الله رئیسی و به آدرس http://www.raisijavanan.com رونمایی شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها