کد خبر: ۴۸۷۶۰۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
صدای ایران گزارش می دهد؛
جبهه معارضین با همه توان رسانه ای و با استفاده از عوامل داخلی خود درقالب برخی گروه ها و افراد سیاسی به میدان آمدند تا مردم را از مشارکت در انتخابات منصرف کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از صدای ایران، حضور حداکثری مردم در انتخابات برای هر حکومت و دولتی حائز اهمیت است، چرا که نه تنها می تواند موجب رأی آوری بالای فرد پیروز در انتخابات و قدرت بیشتر دولتش شود، بلکه در بُعد بیرونی هم مشروعیت و مقبولیت آن حکومت را افزایش می دهد.

ایران اسلامی نیز از این قاعده مستنثنی نیست و علاوه بر همه این موارد، باتوجه به ویژگی منحصر به فردی که نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی دارد که این خصیصه ناشی از اسلامی بودن و البته استکبار ستیزی و زیر بار حرف زور قدرتمندان نرفتن می شود، این موضوع اهمیتی دو چندان پیدا می کند.
 
دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی در این دوره از انتخابات با همه توان تبلیغاتی و سیاسی خود در تلاشند تا مردم را نسبت به آینده خود ناامید و آنها را از مسئولین دلسرد و مایوس کنند.

بر همین اساس تمام تلاش دشمنان ملت این است که با القای تفرقه، چنددستگی و احساس ناامیدی شدید نسبت به ساختار سیاسی کشور، آنها را نسبت به حضور در انتخابات منصرف کنند و بدین ترتیب حق سهیم شدن در سرنوشت کشورشان را از آنها بگیرند.
 
در این میان بر اساس برخی گزارش های معتبر، سرویس های بیگانه هم با طرح ریزی و انجام برخی هماهنگی ها میان عوامل خود در داخل و خارج از مرزهای ایران، درصدد ایجاد فتنه ای هستند که بتوانند باردیگر عده ای را تحریک به اغتشاش و تظاهرات های خیابانی کرده و برای کشور هزینه تراشی کنند.

در این گزارش تلاش می کنیم با ارائه برخی اطلاعات مطرح نشده با زاویه دیگری از تلاش های منسجمی که در این راستا انجام می شود، آشنا شویم.

«عمادالدین باقی» و «رضا خندان» از وابسته های به جریان اصلاح طلب و ملی مذهبی هستند که برای محکومیت ایران در کمیساریای عالی حقوق بشر و نهاد های مربوطه تلاش می کنند.

 برای این دونفر هدف وسیله را توجیه می کند زیرا رئیس جمهور وقت آمریکا «ترامپ» را برای افزایش تحریم ها و فشار بر مردم ایران تشویق می کردند.

امثال باقی و خندان نه تنها هیچ واکنشی به تشدید تحریم ها و فشار بر مردم ایران نشان ندادند بلکه حتی یک پُست انتقادی مبنی بر توقف تحریم دارو توسط آمریکا و غرب برای «بیماران صعب العلاج» و «کودکان سرطانی» منتشر نکردند و مدعیان مردم دوست و حامی حقوق بشرهموطنان خود را در شرایط ناگوار تنها گذاشتند.

قلم جریان فکری «ملی مذهبی و اصلاح طلب» نیز بر این مدار می چرخید و حتی یک واکنش کوچک برای محکوم کردن تحریم های ناجوانمردانه و محدودیت بانکی آمریکا و غرب برای واردات دارو، اقلام پزشکی، تجهیزات بیمارستانی و توانبخشی مورد نیاز بیماران و درماندگان از خود نشان ندادند .

و این در حالیست که، عمادالدین باقی و رضا خندان مشترکا بیش از 100 گزارش از به اصطلاح نقض حقوق بشر در ایران را در صرفا در توییتر منتشر کردند.

این دو نفر در شبکه های مجازی شخصی با اکثر فعالانی که با پوشش و بهانه ای به نام حقوق بشر در نهاد و سازمان هایی شبه حقوق بشری اما وابسته به سازمان های اطلاعاتی آمریکا و غرب به دنبال جمع آوری اطلاعات، فشار بر دولت ها با سفارش دولت متبوع خود، راه اندازی انقلاب های رنگی و حمایت از سوژه های مورد حمایت و ساخته و پرداخته خود هستند.
 
همین افراد مدعی دفاع از بشر، با اقدامات خود تلاش می کنند مانع از مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری 1400 شده و حق تعیین سرنوشت و اصلاح امور با حداقل هزینه و با آرای مردم را بر نمی تابند و چنین می پسندند که مردم در کف خیابان دنبال مطالبات و تغییر باشند، زیرا برای هر گزارشی که از برخورد با تجمع کنندگان غیر قانونی منتشر می شود، سودی برای مدعیان مدافع حقوق بشر و دستگیر شده ها خواهد داشت.

در پایان آنکه، امیدواریم انتخابات ریاست جمهوری پیش روی با هشیاری و توجه بیش از پیش ملت ایران همراه باشد و با برگزاری انتخاباتی آزاد، دموکراتیک و رقابتی، همچون دوره های گذشته به همه جهان این موضوع را ثابت کنیم که نظام جمهوری اسلامی بیش از چهاردهه است که با همه سختی و تحریم های تخمیل شده توسط بدخواهان و جبهه معارضین توانسته عزتمندانه و مقتدر با حفظ امنیت سیاسی و ثبات خود، مردم سالاری و احترام به رأی اکثریت مردم را در بالاترین سطح خود یعنی انتخاب رئیس جمهور تمرین و اجرایی کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها