يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۷۷۰۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
معتمدین محله دولت آباد از کاندیدای جوان و انقلابی شورای شهر تهران حمایت کردند.
به گزارش پایگاه 598، میثم نادی (کاندیدای شورای شهر تهران) با حضور در محله دولت آباد واقع در منطقه ۲۰ تهران، ضمن دیدار با جمعی از مردم، با برخی از معتمدین محلی و چهره‌های شاخص عرب زبان این محله دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدارهای جداگانه، میثم نادی با بیان سرفصل برنامه‌ها برای مدیریت شهر، عدالت شهری را به عنوان اولویت خود اعلام کرد و استفاده از ظرفیت‌های متنوع اقوام و ملیت‌های ساکن در تهران، به ویژه اعراب، را مورد تاکید قرار داد.

معتمدین محلی نیز ضمن بیان مشکلات منطقه، خواستار توجه بیشتر مسئولان به محله دولت آباد شدند و حمایت قاطع خود را از کاندیداتوری حاج میثم نادی در انتخابات شورای شهر تهران اعلام کردند.

#شهرزندگی

کد انتخاباتی میثم نادی: ۶۹۴۷

کانال تلگرامی شهر زندگی
https://t.me/joinchat/uURrtP0Q4CM0YmI0

صفحه اینستاگرامی میثم نادی
https://instagram.com/meysamnadi
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها