يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۷۷۲۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
در جمع جوانان بروجرد مطرح شد؛
رئیس ستاد جوانان آیت الله رئیسی در کشور گفت : مردم غیور بروجرد نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته اند و در زمان جنک تحمیلی نیز با ایثار و از خود گذشته خود از کشور و انقلاب اسلامی دفاع کردند؛ اما این منطقه از کشور به دلیل بی مدیریتی ها به توسعه و آبادانی نرسیده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ستادمردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، امین کیانی رئیس ستاد جوانان آیت الله رئیسی در کشور که در اجتماع جوانان حامی آیت الله رئیسی در شهر بروجرد حضور داشت، گفت: یکی از مشکلات این روزهای کشور بی توجه دولت به معیشت مردم است و این روزها مردم با مشکلات اقتصادی مواجه هستند و دولتمردان هیچ همتی برای حل مشکلات مردم نمی کنند.


وی افزود: دولتمردان فعلی در بین مردم نیستند تا از مشکلات اقتصادی آنها با خبر باشند چرا که مردم قدرت خرید ماسک را برای مقابله با ویروس کرونا را ندارد آن وقت  دولتمردان حرف از فراگیری کرونا در جامعه می کنند.

رئیس ستاد جوانان آیت الله رئیسی در کشور تصریح کرد: سید ابراهیم رئیسی وقتی در جامعه حضور پیدا می کند مردم آن را دوستداران، علت این دوست داشتند این است که مردم کارنامه عملکرد او را دیده اند.


وی به موضوع جوابگویی دولتمردان به مردم اشاره کرد، افزود: دولت عنوان می کند که تدارکاتچی است، کدام تدارکاتچی وزیر، معاون، استاندار، فرماندار و منابع مالی دارد؟ به چه حقی به مردمی پاسخگو نیست؟ مردم این روزها از عملکرد شما خسته اند.

کیانی خاطرنشان کرد: منابع این استان چرا به درست استفاده نمی شود و موجب مهاجرت جوانان این شهر شده است؛ علت این امر بی مدیریت دولتمردان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها