أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۷۷۶۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
فراکسیون اهل سنت یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای از کاندیداتوری آیت‌الله رییسی حمایت کرد.
به گزارش پایگاه 598، جلال محمودزاده در گفت‌وگو با فارس در ارومیه اظهار داشت: فراکسیون اهل سنت یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیرو بررسی برنامه‌های ارائه شده توسط کاندیداهای ریاست جمهوری، مصاحبه‌های منتشر شده آن نامزدها در رسانه‌ها، مناظره‌های انتخاباتی، نشست‌های فراکسیون نمایندگان اهل سنت با تعدادی از کاندیداها، طی بیانیه‌ای از کاندیداتوری آیت‌الله رییسی حمایت کرد.

وی تصریح کرد: این تصمیم در پی تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری، اهمیت مشارکت مردم در شرایط امروز و مشکلات داخلی و بین‌المللی، مسئله مطالبات مناطق قومی و مذهبی و نیاز به حل سریع مشکلات این مناطق و در نهایت توسعه زیرساخت‌ها، رفع فقر و محرومیت زدایی اتخاذ شده است.

رییس فراکسیون اهل سنت یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: با عنایت به نشست مشترک فراکسیون اهل سنت مجلس یازدهم در مورخه بیستم خرداد سال ۱۴۰۰ با آیت‌الله رییسی و بررسی دیدگاه‌های وی در تمام موارد اشاره شده فوق و همچنین رایزنی فراکسیون با تعداد زیادی از علما و نخبگان برجسته مناطق مختلف سنی نشین، اعضای فراکسیون اهل سنت مجلس یازدهم با اکثریت آرا حمایت قاطع خود را از کاندیداتوری آیت الله سید ابراهیم رئیسی اعلام می‌کند.

محمودزاده یادآور شد: انتظار می‌رود مردم در حوزه‌های انتخابیه با مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ حمایت لازم را از آیت‌الله رییسی به عمل آورند تا زمینه رفع مشکلات این مناطق فراهم شود.

اسامی فراکسیون که بیانیه صادر کرده اند به شرح زیر است: 
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها