يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۷۹۴۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
بیانیه خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم مبنی بر دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات

به گزارش پایگاه 598، بیانیه خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم مبنی بر دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات در ادامه می آید:

«بسماللهالرحمن‌الرحیم»

«وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ وَآخَرِينَ مِنْ دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ يَعْلَمُهُمْ * وَمَا تُنْفِقُوا مِنْ شَيْءٍ فِي سَبِيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيْكُمْ وَأَنْتُمْ لَا تُظْلَمُونَ». (سوره انفال، آیه۶۰)

با سلام بر یگانه منجی عالم بشریت امام زمان7 و نایب بر حقش، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌‌ العالی) وبا درود به روان پاک امام خمینی1 و شهدای گلگون‌کفن که خالصانه تمام هستی خود را فدای اسلام و انقلاب اسلامی کردند.

بار دیگر این ملت عزیز در معرض امتحانی عظیم قرار گرفت؛ امتحانی که هر بار شرایطآن حساس‌تر از گذشته جلوه‌گر می‌شود و این بار باید هوشیارتر از قبل بود. مگر خداوند عهد نکرد، آزمونی در آینده قرار خواهد داد تا هرکس تکلیف خود را بداند‌ و مسیرش را بهدرستی انتخاب کند؟

در حساس‌ترینلحظات انقلاب،آزمون عظیمی برپا شد و شایستگان امت در هشت سال دفاع مقدس از کیان و ناموس خود دفاع کردند و در ادامه نوبت به دفاع از حرم و حریم اهل بیت: رسید. اینملت از نسل عاشوراست که انتخابی بزرگ در پیش دارد و اکنون نیز نوبت جهادی است که چه‌بسا سخت‌تر از آزمون‌های گذشته باشد و جبهه‌ای به روی ملت ایران گشوده شده است که رمز پیروزی آن، حضور حداکثری برای انتخاب اصلح است.

ما خانواده‌های شهدای مدافع حرم و حریم اهل‌بیت: با توجه به شرایط حساس کشور و بنا برتکلیفشرعی، عقلی و اخلاقی بر خود لازم می‌دانیم کهبرای لبیک‌گویی به سخنان ولی امر مسلمین جهان و بر طبق سیره و وصیت شهدای گرانقدر، حضور حداکثری و مشارکت فعال و پرشور در انتخابات ریاست جمهوری داشته، فرد اصلح و انقلابی را انتخاب کنیم تا با این حضور حداکثری و انتخاب اصلح، شرایط نابسامان اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در جامعه به سامان برسد.

با این اقدام انقلابی، حراست و حفاظت از خون مطهر شهدای عزیز و حرکت در مسیر اهداف و آرمان‌های معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی1 و رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در کشور، نهادینهخواهد شدو مردم این کشور عزیز در راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی و ظهور منجی عالم بشریت، امام زمان7امیدوار خواهند شد.

بنابراین، از شما ملت قهرمان و شهیدپرور ایران اسلامیدعوت می‌کنیمکه بر حسب تکلیف الهی، شرعی و عقلی، حضور پرشور و حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری۲۸ خرداد داشته، فرد اصلح و انقلابی را، انتخاب و به وظیفه دینی خود عمل کنید.

و من الله التوفیق

خانواده‌های شهدای مدافع حرم- خرداد ۱۴۰۰


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها