کد خبر: ۴۸۷۹۹۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران برای دعوت به مشارکت فعالانه در انتخابات پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه 598، بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران برای دعوت به مشارکت فعالانه در انتخابات پیامی صادر کرد که در ادامه میآید:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللّهَ یَأْمُرُکُمْ أَن تُؤدُّواْ الأَمَانَاتِ إِلَى أَهْلِهَا /نساء 58

ملت بزرگ ایران

اینک که به 28 خرداد سرنوشت ساز نزدیک میشویم باید بیش از پیش خود را برای حضوری پر رنگ و آگاهانه در این عرصه آماده کنیم و در انجام رسالت دینی و سیاسی خود به صحنه بیاییم تا با انتخاب های درست خود آینده ایی بدون بحران ایجاد کنیم.

28خرداد، روز تجدید عهد با شهیدان والا مقام انقلاب اسلامى همچون حاج قاسم عزیز در پاى صندوق‏هاى رأى است و در این روز، مردم عزیز ما نشان خواهند داد که در راه حفظ و حراست از نظام اسلامى، هم چنان مصمّم، با نشاط و متحدّند و همانگونه که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‏اى(مدظله العالى) تأکید فرموده‏اند، انتخابات را با «حضور حداکثرى» به صحنه دیگرى از مقاومت و پایدارى در برابر دشمنان کینه‏توز، تبدیل مى‏کنند.

حالا که دشمن با توطئه ها و فتنه های شوم خود و با بهره گیری از تمام ظرفیت های رسانه ای با هجمه های تبلیغاتی، سعی در کمرنگ جلوه دادن برکات انقلاب و ناامید ساختن مردم از نظام اسلامی داشته وکاهش مشارکت مردم در انتخابات1400را دنبال می کند.
در این شرایط لازم است تا مردم بصیر، آگاه و فهیم کشورمان یک بار دیگر در تبعیت و پیروی از منویات روشنگرانه رهبر عزیز و دلسوز مردم و ایران عزیز و ادامه راه روشن شهیدان انقلاب، دراین میدان سرنوشت ساز قوی تر از گذشته حاضر شوند و خط بطلان دیگری بر همه نقشه های شوم دشمن بکشند.

مشارکت حداکثری مهری است بر تایید مبانی اصیل جمهوریت در چهارچوب اسلامیت، این حضور است که مسیر را برای اصلاح مشکلات ایجاد شده در هشت سال گذشته که معیشت ملت را دچار سختی و مشقت کرده هموار می سازد. صبر، بردباری و مقاومت مردان و زنان ایران اسلامی که درس آموز مکتب اهل بیت علیهم السلام به ویژه مدرسه بزرگ عاشوار می باشند همواره در برهه های مختلف باعث خشم دشمنان قسم خورده انقلاب ایران اسلامی شده و خار چشم تمام بدخواهان این آب وخاک بوده است.

خانواده بزرگ بسیج دانشجویی همگام با ملت سربلند ایران اسلامی بار دیگر با حضور یکپارچه در انتخابات، اقتدار ملی و بین المللی کشور را تقویت و با درایت و هوشیاری توطئه های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را خنثی خواهند نمود و با آرمان هایشهدای عزیز به ویژه سردار دل ها «شهید حاج قاسم سلیمانی» که امنیت و آرامش امروز مرهون خون آنهاست تجدید میثاق می کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها