أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۸۰۴۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه ای با تبریک حضور ارزشمند مردم پای صندوق های رای، تاکید کرد: ملت بزرگ ایران با اراده آهنین خود خط بطلانی بر یاوه گوییهای ایادی استکبار جهانی و عمال دست نشانده شان کشیدند.
به گزارش پایگاه 598، سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه ای با تبریک حضور ارزشمند مردم پای صندوق های رای، تاکید کرد: ملت بزرگ ایران با اراده آهنین خود خط بطلانی بر یاوه گویی‌های ایادی استکبار جهانی و عمال دست نشانده شان بکشند.


متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن ارحیم

بار دیگر ملت بزرگ و حماسه ساز ایران اسلامی با حضور آگاهانه و شگفتی ساز خود در انتخابات ۱۴۰۰ جمهوری اسلامی ایران، با یاد معمار کبیر انقلاب و با اقتدا به رهبر فرزانه خود و به تاسی از مشی مرد میدان و تمامی شهدا پا به میدان گذاشته و برگ زرین دیگری به دفتر سراسر شور و شعور تاریخ این مرز و بوم افزودند تا اقتدار کشور را به رخ جهانیان کشیده و با اراده آهنین خود خط بطلانی بر یاوه گوییهای ایادی استکبار جهانی و عمال دست نشانده شان بکشند.

سازمان بسیج مستضعفین ضمن تبریک این حضور ارزشمند و غرورآفرین به رهبر معظم انقلاب(حفظه الله) و عموم ملت بزرگ ایران و تشکر از متولیان و مجریان برگزاری این دوره از انتخابات ، امیدوار است منتخبین مردم با استفاده از توان و ظرفیتهای داخلی موجود به ویژه ظرفیت بی انتهای بسیج در سراسر کشور نقش به سزایی در پیشبرد اهداف این خاک پرگهر ایفا نموده و از مسئولین محترم کشور در هر سمتی دعوت می نماید تا دست در دست یکدیگر ، حل مشکلات اساسی جامعه نظیر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را در اولویت قرار داده و به دور از هرگونه مجادلات بی حاصل سیاسی در مسیر تحقق بیش از پیش ایرانی اسلامی ، آباد و توانمند گام بردارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها