أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۸۱۱۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۰۱ تير ۱۴۰۰
یک کارشناس حوزه روابط کار و کارگری درباره مقرری بیمه بیکاری توضیحاتی داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر چمنی رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران درباره قطع مقرری بیمه بیکاری درصورت پرداختن به کدام دسته از مشاغل موجب اظهار کرد: شخصی که مشمول دریافت مقرری بیمه بیکاری است در صورت شاغل شدن و پرداخت بیمه توسط کارفرمای جدید یا حضور مامور تامین اجتماعی در محل کار جدید کارگر بصورت خودکار مقرری بیمه بیکاری برای آن‌ها قطع می‌شود.

رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران ادامه داد: فردی که از کار بیکار شده است در صورت مشمول شدن می‌تواند از مقرری بیمه بیکاری استفاده کند، اما دریافت این بیمه همیشگی نیست و مقرر شده است که فرد در صورت پرداخت سنوات بیمه به مدت دو سال می‌تواند از مقرری بیمه بیکاری استفاده کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها