يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۸۴۸۲
زمان انتشار: ۰۹:۱۲     ۰۹ تير ۱۴۰۰
کنکور سراسری ۱۴۰۰ با رقابت یک میلیون و ۱۱۱ هزار و ۸۱۸ داوطلب طی ۴ روز از امروز با آزمون گروه آزمایشی هنر آغاز شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، کنکور سراسری ۱۴۰۰ با رقابت یک میلیون و ۱۱۱ هزار و ۸۱۸ داوطلب طی ۴ روز از امروز با آزمون گروه آزمایشی هنر در ۴۱۴ شهرستان و بخش مختلف کشور و ۳ هزار و ۵۲۲ حوزه امتحانی و ۱۱ کشور خارجی آغاز شد.

براساس مصوبه جلسات هفدهم مورخ ۲۶ اسفند ۹۷ و بیست و چهارم مورخ ۲۲ مهر ۱۳۹۹ شورای سنجش و پذیرش دانشجو، در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ و بعد از آن، سنجش فقط با یک آزمون و بر مبنای دروس نظام آموزشی جدید ۳-۳-۶ انجام می شود.

سوالات آزمون عمومی متقاضیان هر یک از گروه‌های آزمایشی پنجگانه در یک دفترچه به نام دفترچه شماره (۱) چاپ شده است. این دفترچه همراه با پاسخنامه امتحانی در یک بسته نایلونی به صورت شخصی‌سازی شده، در جلسه آزمون تحویل متقاضی خواهد شد.

کنکور ۱۴۰۰ آغاز شد

هر آزمون دارای دفتر سؤالات تخصصی است که روز آزمون به داوطلبان ارائه می‌شود که جدول زیر عنوان دروس و تعداد سؤالات آزمون گروه آزمایشی هنر که امروز در حال برگزاری است را نشان می‌دهد.

کنکور ۱۴۰۰ آغاز شد

 در روز پنج‌شنبه دهم تیر داوطلبان گروه‌های علوم ریاضی و فنی و گروه آزمایشی علوم انسانی، جمعه یازدهم تیر داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی و شنبه دوازدهم تیر داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی به رقابت می‌پردازند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها