أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۸۵۰۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۰۹ تير ۱۴۰۰
در حالی که ترکی فیصل مسئول سابق استخبارات عربستان سعودی در سال 1395 خبر فوت مسعود رجوی را داده بود و گروهک منافقین آن را تکذیب کرده بود.

به گزارش پایگاه 598، در حالی که ترکی فیصل مسئول سابق استخبارات عربستان سعودی در سال 1395 خبر فوت مسعود رجوی را داده بود و گروهک منافقین آن را تکذیب کرده بود.

این بار همزمان با هفتم تیرماه سالروز جنایت گروهک تروریستی منافقین علیه آیت الله شهید بهشتی و 72 تن از مقامات جمهوری اسلامی، برخی از مقامات و مسئولین فرانسوی با صدور پیام هایی به حمایت از این گروهک تروریستی پرداختند!

اما در تمام این پیام ها آنان مریم رجوی را به عنوان نفر اول گروهک منافقین طی ده سال گذشته مخاطب قراردادند که بار دیگر تایید سخنان ترکی فیصل مبنی بر مرگ مسعود رجوی است.

 

* خبرگزاری اویس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها