أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۸۶۶۷
زمان انتشار: ۱۵:۱۴     ۱۳ تير ۱۴۰۰
گفتگو با عضو کمیسیون سلامت مجلس شورای اسلامی؛
عضو کمیسیون سلامت مجلس شورای اسلامی گفت: حضوری شدن آموزش بدون واکسیناسیون تا زمانیکه بتوانیم اکثریت افرادی که با نظام آموزشی در ارتباط هستند را واکسینه کنیم امکان پذیر نیست.

آیا بدون واکسیناسیون حضوری شدن مدارس امکان پذیر است؟به گزارش پایگاه 598، سیدجلیل میرمحمدی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با میزان در مورد شروع سال تحصیلی جدید و آموزش حضوری گفت: طبق آنچه وزارت بهداشت قول داده است و آنچه که شرکت‌های واکسن ساز اعلام کرده اند ما در شهریور ماه در حدود بیست میلیون دوز واکسن تولیدی و وارداتی خواهیم داشت.

وی افزود: با پیش بینی‌های اتفاق افتاده می‌توانیم در مهرماه شاهد آغاز آموزش حضوری باشیم. و در این صورت منعی برای آن وجود نخواهد داشت. اما اگر این پیش بینی‌ها محقق نشود، با توجه به اینکه ممکن است دانش آموزان ناقل باشند این اتفاق باید به تاخیر بیفتد، در واقع بدون واکسیناسیون حضوری شدن آموزش تا زمانیکه بتوانیم اکثریت افرادی که با نظام آموزشی در ارتباط هستند را واکسینه کنیم امکان پذیر نیست.

این عضو هیئت علمی دانشگاه گفت: در روند واکسیناسیون تمامی افرادی که به نوعی با نظام آموزشی در ارتباط هستند از راننده سرویس مدارس تا کارکنان و خدمتکاران و تمامی افراد مرتبط با دانش آموزان باید واکسینه شوند.

عضو کمیسیون سلامت مجلس شورای اسلامی گفت: در مورد حضوری شدن آموزش عالی موضوع گسترده‌تر است چرا که علاوه بر کادر آموزشی، دانشجویان نیز باید واکسینه شوند.

وی در پایان گفت: با توجه به اعلام شرکت‌های واکسن سازی داخلی، چون، برکت با ۱۰ میلیون و پاستور با ۴ میلیون دوز تا پایان شهریور ماه و با در نظر گرفتن واردات واکسن کما فی السابق، با در اختیار داشتن حدود ۲۰ میلیون دوز واکسن می‌توان به واکسینه شدن کادرآموزشی و دانشجویان و شروع آموزش به شیوه حضوری امیدوار بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها