يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۸۶۷۱
زمان انتشار: ۰۹:۴۹     ۱۴ تير ۱۴۰۰
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در جمع ۱۰ کاندیدای نهایی کسب عنوان بهترین بازیکن لیگ پرتغال قرار گرفت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، سازمان لیگ فوتبال پرتغال روز گذشته اسامی ۱۰ کاندیدای بهترین بازیکن لیگ پرتغال در فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ را اعلام کرد که در این لیست نام مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو هم دیده می‌شود.

از تیم پورتو علاوه بر طارمی، «په‌په»، «کورونا» و «سرجیو اولیویرا» هم در این لیست قرار دارند.

مهدی طارمی در جمع ۱۰ کاندیدای کسب عنوان بهترین بازیکن پرتغال

این ۱۰ بازیکن انتخاب مربیان و کاپیتان‌های شاغل در لیگ پرتغال هستند.

طارمی که فصل گذشته نخستین سال حضورش در تیم پورتو را تجربه می‌کرد، عملکرد درخشانی در این تیم داشت و در مجموع ۲۳ گل (۱۶ گل در لیگ، ۵ گل در جام حذفی و دو گل در لیگ قهرمانان اروپا) برای پورتو به ثمر رساند.

علاوه بر این، طارمی در لیگ پرتغال ۱۱ پاس گل به هم تیمی‌هایش داد و بهترین پاسور لیگ پرتغال شد.

روزنامه «ojogo» پرتغال هم در شماره امروز خود با اشاره به اینکه طارمی بهترین فصل فوتبالی خود را سال گذشته در پورتو پشت سر گذاشته است، مصاحبه‌ای با این مهاجم ایرانی انجام داده و تیتر و عکس صفحه نخست خود را به این بازیکن اختصاص داده است.

طارمی در گفتگو با این روزنامه اعلام کرد که فصل آینده حتی از این هم بهتر خواهد شد. وی همچنین با تمجید از «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو گفت که این مربی هرچیزی برای موفقیت و پیروزی دارد.

مهدی طارمی در جمع ۱۰ کاندیدای کسب عنوان بهترین بازیکن پرتغال

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها