أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۸۷۲۳
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۱۴ تير ۱۴۰۰
همزمان با قرمز شدن وضعیت کرونایی شهر تهران و آغاز موج پنجم بیماری کرونا، براساس مصوبه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا گروههای شغلی ۲ از جمله صنف طلا و جواهر ملزم به تعطیلی هستند.

به گزارش پایگاه 598، اتحادیه طلا و جواهر تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بازار طلا و جواهر تهران و کلیه واحدهای صنفی این اتحادیه همزمان با مشاغل گروه‌های ۲ به دستور ستاد ملی مدیریت کرونای شهر تهران مکلف به رعایت محدودیت های کرونایی و تعطیلی می باشند.

با رشد مبتلایان به بیماری کرونا و آغاز موج پنجم این بیماری در سطح کشور روز گذشته رنگ کرونایی شهر تهران به وضعیت قرمز درآمد و در پی آن ایجاد محدودیت های کرونایی برای صنوف مختلف گروه شغلی ۲،۳ و۴ به مرحله اجرا درآمد.

بر همین اساس کلیه مشاغل کاری بجز گروه شغلی یک از جمله صنف طلا، جواهر، نقره و سکه تهران ملزم به تعطیلی تا اطلاع ثانوی می باشند.

بازار طلای تهران نیز در این مدت تعطیل بوده و کلیه فعالیت ها در بازار بزرگ تهران برای کاهش روند این بیماری و توقف موج جدید فراگیری کووید ۱۹ متوقف خواهد بود.

گفتنی است؛ در این مدت بازرسان اتاق اصناف، سازمان صمت، وزارت بهداشت و پلیس نظارت بر اماکن عمومی بر اجرای مصوبات ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا نظارت کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، واحدهای صنفی را به مدت دو هفته پلمب خواهند نمود.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها