أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۸۷۷۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۱۵ تير ۱۴۰۰
مدافع محبوب رئالی‌ها در آستانه تکمیل فرایند پیوستنش به پاری‌سن‌ژرمن است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرخیو راموس که اخیراً جدایی‌اش از رئال مادرید قطعی شد، در آستانه پیوستن به تیم تحت‌هدایت مائوریسیو پوچتینو قرار دارد. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ این مدافع اسپانیایی امروز (سه‌شنبه) در تست‌های پزشکی پاری‌سن‌ژرمن شرکت می‌کند و سپس قرارداد دو ساله‌ای را با این باشگاه فرانسوی امضا خواهد کرد و خود را تا سال 2023 به پاریسی‌ها متعهد می‌کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از نشریه اسپانیایی «مارکا» چاپ مادرید ،با تأیید این خبر اعلام کرد؛ انتظار می‌رود راموس 35 ساله برای انجام تست‌های پزشکی پاری‌سن‌ژرمن امروز وارد شهر پاریس شود و اگر همه چیز به خوبی پیش برود، این باشگاه فرانسوی فردا به طور رسمی خبر به خدمت گرفتن او را اعلام خواهد کرد.

راموس که پس از 16 سال از رئال مادرید جدا شد، گفته می‌شود باشگاه‌هایی همچون بایرن مونیخ، منچستریونایتد، منچسترسیتی، چلسی، میلان و حتی رم نسبت به جذبش علاقه‌مند هستند.

او که در سال 2005 از سویا به جمع سفیدپوشان مادریدی ملحق شد، به رئال برای کسب 22 جام مختلف از جمله پنج قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد.

راموس در 671 بازی برای رئال به میدان رفت و 101 گل هم به ثمر رساند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها