أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۸۸۱۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۱۶ تير ۱۴۰۰
با شیوع ویروس کرونا در کشور، تمامی دستور العمل‌های بهداشتی از جمله رعایت فاصله گذاری اجتماعی در کوپه‌های قطار رعایت می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: رضا عصاری معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا در خصوص اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی در قطار‌های رجا اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور، این شرکت اقدامات متعددی با شعار "سفر هوشمند (سفر+سلامت) " با انجام دستور العمل‌های بهداشتی اعم از: کنترل وضعیت سلامتی و بهداشت مأموران قبل از اعزام، ضدعفونی قطار‌ها در مبدأ و طول سفر، استفاده از ظروف یک‌بار مصرف پذیرایی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در قطارها، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی کننده در قطارها، عدم فروش بلیت به بیماران کرونایی و ... آغاز و اجرایی کرده است.

او در ادامه گفت: همچنین به مناسبت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت فرهنگ ازدواج، شرکت حمل و نقل ریلی شرکت رجا به زوج‌های تازه عقد کرده هدیه می‌دهد.

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا توضیح داد: بر اساس این طرح به هشت زوج که تاریخ عقدشان در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۵ تیر ماه امسال باشد، به قید قرعه بلیت رایگان اعطا می‌شود.

او افزود: تمام زوجینی که تاریخ عقد آن‌ها در بازه زمانی اعلام شده است، می‌توانند برای شرکت در قرعه کشی با ارسال صفحات اول و دوم شناسنامه خود از طریق اینستاگرام رجا به نشانی rajarail@ اقدام کنند.

عصاری با بیان اینکه مهلت دریافت درخواست‌ها تا پایان روز هفتم مرداد ماه (مصادف با عید سعید غدیر خم) است، گفت: پس از صحت سنجی درخواست‌های ثبت شده، به هشت زوج به قید قرعه ۲ عدد بلیت رایگان با اعتبار زمانی تا تاریخ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در مسیر انتخابی اهدا می‌شود.

او افزود: قرعه کشی در روز ۹ مرداد هم‌زمان با ولادت حضرت امام موسی کاظم (ع) برگزار و به صورت زنده از صفحه اینستاگرام رجا نمایش داده می‌شود.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها