أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۸۹۷۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۱۹ تير ۱۴۰۰
مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید به حضورش در این تیم ادامه خواهد داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، باشگاه رئال مادرید در تلاش است تا کیلیان امباپه را از پاری‌سن‌ژرمن به خدمت بگیرد و این ستاره فرانسوی را مدتی است زیرنظر دارد، این در حالی است که او تنها یک سال دیگر از قراردادش با این باشگاه فرانسوی باقی ‌مانده و PSG در صورتی که نتواند این بازیکن را برای امضای قرارداد جدید متقاعد کند، برای سود بردن از انتقالش ناچار به فروش او خواهد شد.

پیش از این شایعه شده بود در صورتی که امباپه 22 ساله به رئال مادرید ملحق شود، کریم بنزما ممکن است از این تیم جدا شود و لیگ برتر انگلیس هم می‌تواند مقصد احتمالی او باشد اما حالا روزنامه اسپانیایی «مارکا» چاپ مادرید خبر می‌دهد که این مهاجم فرانسوی حتی در صورت پیوستن امباپه به جمع کهکشانی‌ها در این تابستان، سانتیاگو برنابئو را ترک نخواهد کرد.

بنزمای 33 ساله که قرارداد کنونی‌اش با رئال مادرید یک فصل دیگر اعتبار دارد، امیدوار است با تمدید قراردادش برای یکسال دیگر و تا سال 2023 در جمع سفیدپوشان مادریدی ماندنی شود.

 

بنزما در رئال مادرید می‌ماند

این مهاجم فرانسوی که از زمان جدایی کریستیانو رونالدو، بار اصلی خط حمله رئال به روی دوش او افتاده، تاکنون 18 قهرمانی مختلف را با این تیم تجربه کرده است که از آن جمله می‌توان به سه قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

بنزما که در سال 2009 از لیون به رئال مادرید پیوست، تاکنون در 559 بازی برای سفیدپوشان مادریدی به میدان رفته و 279 گل نیز به ثمر رسانده است.  

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها