کد خبر: ۴۸۸۹۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۱۹ تير ۱۴۰۰
فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی از کشف ۳۰۴ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک طی دو عملیات متعدد در استان خراسان‌جنوبی خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی این شهرستان به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به راننده آن دستور ایست دادند.

وی بیان داشت: راننده پژو ۴۰۵ به محض مشاهده مأموران از محل متواری شد که مأموران در یک عملیات پلیسی خودرو را متوقف کردند و در بازرسی از آن ۲۰۹ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی مطرح کرد: طی این عملیات با تلاش‌های مأموران یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر و به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

فرشید ادامه داد: همچنین مأموران انتظامی ایست و بازرسی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با اعلام اینکه مأموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از اتوبوس، ۹۵ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود را کشف کردند، اضافه کرد: در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه پلیس به‌صورت شبانه‌روزی و با به کارگیری تمام امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: برخورد نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض خواهد بود و اجازه جولان و سرکشی به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را نخواهیم داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها