يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۹۰۵۱
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۲۰ تير ۱۴۰۰
باشگاه الهلال با داشتن بیش از ۱۴ میلیون دنبال کننده در فضای مجازی پرهوادارترین تیم سعودی شناخته شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، سایت «اسپورت» عربستان به بررسی پرهوادارترین باشگاه های فوتبال این کشور طبق صفحات مجازی پرداخت که الهلال با بیش از ۱۴ میلیون دنبال کننده با قدرت پرهوادارترین باشگاه سعودی شناخته شد.

این آمار طبق صفحات مجازی(توئیتر، یوتیوب، اینستاگرام و فیسبوک) باشگاه های فوتبال حساب شده است. در زیر می توانید پرهوادارترین باشگاه های فوتبال عربستان را به تفکیک تعداد دنبال کننده ها تماشا کنید:

۱-الهلال (۱۴.۴۱۲ میلیون)

۲-الاتحاد(۵.۵۳۹ میلیون)

۳-النصر(۴.۳۵۳ میلیون)

۴-الاهلی(۲.۹۵۱ میلیون)

۵-الشباب(۶۰۰ هزار)

الهلال و النصر به ترتیب رقبای استقلال و تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند. بازی شاگردان مجیدی با پرطرفدارترین تیم سعودی در تاریخ ۲۲ شهریور در ورزشگاه زعبیل دبی برگزار می شود.

دیدار شاگردان فیروز کریمی مقابل النصر هم قرار است ۲۳ شهریور در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه برگزار شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها