يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۹۱۲۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۸     ۲۱ تير ۱۴۰۰
خالص سفارشات فروش سهام در بورس امروز به ۶۵۵میلیارد تومان می‌رسد، برتری سمت عرضه در «انبوه سازی، املاک و مستغلات» بیش از سایرین بود و حجم صف محصولات کاغذی لطیف به ۱۲.۶درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اقتصاد آنلاین، در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید بیش از ۶۲۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۲۷۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۶۵۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «غدام»، «سنیر» و «ثالوند» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام خوراک دام پارس بیش از ۵۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «لطیف»، «وپارس» و «کاما» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۴۳۰میلیارد تومان (۶۹درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۴۶۵میلیارد تومان (۳۶درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۴نماد و حجم صف‌های فروش در ۳۹نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف محصولات کاغذی لطیف به ۱۲.۶درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«انبوه سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش حدود ۲۵۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سایر محصولات کانی غیرفلزی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۱۰۵میلیارد تومان می‌شود.  همچنین در طرف دیگر معاملات «محصولات کاغذی» با تقاضای ۱۵۰میلیارد تومانی همراه شد.

این جدول حدود ۳۴درصد از هزار و ۸۹۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۱۹۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۵۹درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به سه هزار و ۹۰میلیارد تومان خواهد رسید.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام+جدول

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام+جدول

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها